جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : 28199
مسوول غرفه انتشارات از لبنان:

500 عنوان کتاب اسلامی از انتشارات دارالکتب العلمیه در نمایشگاه قم عرضه شده است

قم نيوز : قم نیوز: مسوول غرفه انتشارات دارالکتب العلمیه از لبنان گفت: 500 عنوان کتاب از سوی این انتشارات به زبان عربی در موضوعات دینی، مذهبی و اسلامی در نمایشگاه حوزه دین در قم عرضه شده است.
500 عنوان کتاب اسلامی از انتشارات دارالکتب العلمیه در نمایشگاه قم عرضه شده است
به گزارش قم نیوز، \'زهیر کتیبه\' روز جمعه در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین در گفت و گو با ایرنا افزود: این انتشارات در موضوعات مختلف دینی، مذهبی، تفسیر، فقه و اصول، اخلاق اسلامی، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی و تعلیم و تربیت اسلامی در این نمایشگاه حضور دارد.
 
وی افزود: این نمایشگاه ها فرصت خوبی است تا اقدامات گسترده حوزه نشر در مباحث دینی، بستر انتقال مفاهیم و آموزه های شیعی را به کشورهای اسلامی فراهم کرد.
 
وی با اشاره به افزایش قیمت کتاب ها بیان داشت: افزایش قیمت دلار و تاثیر منفی آن بر قیمت کاغذ و صنعت نشر باعث گرانتر شدن کتاب ها شده و این روند موجب کاهش قدرت خرید مردم شده است.
 
مسوول غرفه انتشارات دارالکتب العلمیه از لبنان افزود: به دلیل تخصصی بودن بحث نمایشگاه، اطلاع رسانی بیشتر آن نیازمند افزایش تبلیغات در سطح شهر و رسانه های جمعی است.
 
کتیبه، ادامه داد: کتاب های تخصصی دینی و حوزوی در این نمایشگاه عرضه شده است و انتظار می رود با توجه به اهمیت و جایگاه شهر قم در علوم دینی و مذهبی، طلاب و حوزویان استقبال بیشتری از این نمایشگاه داشته باشند، چراکه استان قم دارای مراکز حوزوی و علمیه های بسیاری است.
 
چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین با حضور 44 ناشر خارجی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، اردن و مصر، 150 ناشر داخلی و 15 نمایندگی از ناشران داخلی و نمایش 13 هزار و 400 عنوان کتاب تا 20 دی ماه در مجتمع ناشران قم دایر است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdci3zar.t1av32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما