شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 28218
ناشر لبنانی:

نمایشگاه کتاب حوزه بستری برای حوزه نشر و چاپ آثار دینی پژوهشگران است

قم نيوز : قم نیوز: مسوول انتشارات دارالارشاد از کشور لبنان گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه ثمرات مفیدی در حوزه فرهنگی دارد که یکی از این ثمرات، بسترسازی برای حوزه نشر و چاپ آثار دینی پژوهشگران است.
نمایشگاه کتاب حوزه بستری برای حوزه نشر و چاپ آثار دینی پژوهشگران است
به گزارش قم نیوز، \'هادی غروی\' روز شنبه در حاشیه چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین در گفت و گو با ایرنا، وجود این نمایشگاه ها را در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه مفید برشمرد و افزود: این گونه نمایشگاه ها باعث ترغیب و تشویق پژوهشگران به چاپ و نشر آثار علمی و پژوهشی می شود.
 
وی ادامه داد: تبادل اطلاعات ناشران غیرایرانی و ایران و آشنایی مردم با متون عربی در حوزه های تخصصی و عمومی از دیگر ثمرات برپایی این نمایشگاه است.
 
مسوول انتشارات دارالارشاد از کشور لبنان از تبلیغات به عنوان حلقه گمشده این نمایشگاه یاد کرد و افزود: در این دوره از نمایشگاه چنین اقدامی که نتیجه ای مطلوب داشته باشد، کمتر صورت گرفته است.
 
وی یادآور شد: با این وجود انتظار می رود اقدامات اساسی چون تبلیغات و اطلاع رسانی به درستی انجام شود تا نمایشگاه رونق بیشتری داشته باشد.
 
غروی، ادامه داد: نمایشگاه باید در یک یا چند سالن باشد و غرفه ها به صورت متمرکز در آن به ارائه آثار خود بپردازند در حالی که این غرفه ها، مغازه هایی آماده است که شباهتی با غرفه های نمایشگاهی ندارد.
 
چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب حوزه دین با حضور 44 ناشر خارجی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق، اردن و مصر، 150 ناشر داخلی و 15 نمایندگی از ناشران داخلی و نمایش 13 هزار و 400 عنوان کتاب تا 20 دی ماه در مجتمع ناشران قم دایر است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaaunu.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما