يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : 28262

33 تن برنج قاچاق در قم کشف شد

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم، از کشف 33 تن برنج قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 250 میلیون ریال در این استان خبر داد.
33 تن برنج قاچاق در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز ، سرهنگ \'مهدی قدمی\' روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم در راستای اجرای سومین مرحله از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه حین کنترل تردد خودروهای عبوری از محور سلفچگان - ساوه، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
وی ادامه داد: راننده این خودرو در خصوص کالاهای بارگیری شده بیان کرد \'خودروی مذکور حامل 23 هزار کیلوگرم برنج خارجی است که آن را از یکی از استان های مرکزی کشور به استان همجوار قم بارگیری کرده است\'.
 
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: راننده سپس یک فقره تصویر پروانه گمرکی و یک فقره بارنامه ارائه اما در بازرسی صورت گرفته از داخل کامیون مشخص شد، کالای بارگیری شده با کالای مندرج در پروانه گمرکی از حیث تاریخ تولید و انقضاء مغایرت دارد.
 
قدمی گفت: راننده به همراه خودرو جهت بررسی بیشتر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل و در این خصوص پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
 
وی اظهار داشت: همچنین در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون بنز در حال تخلیه برنج خارجی قاچاق در انباری در جاده قدیم قم - تهران است، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
قدمی گفت: در ادامه ضمن هماهنگی های لازم با مقام قضایی استان اکیپی از ماموران این اداره به محل مورد نظر اعزام و محموله 10 هزار کیلوگرمی برنج قاچاق به ارزش بیش از 400 میلیون ریال کشف شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcj88e8.uqeomzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما