دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : 28266
مدیرکل ورزش و جوانان قم :

توسعه زیرساخت‌های ورزشی قم با نگاه عدالت‌محور انجام می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه سرانه ورزشی قم در حال حاضر پایین‌تر از استاندارد کشور است، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی قم با نگاه عدالت‌محور انجام می‌شود.
توسعه زیرساخت‌های ورزشی قم با نگاه عدالت‌محور انجام می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم در گفت‌و‌گو با تسنیم در قم اظهار داشت: برای اداره کل ورزش و جوانان قم توسعه ورزش همگانی در اولویت است و البته این توقع وجود دارد که ارگان‌های دولتی برای توسعه و ترویج ورزش همگانی مساعدت بیشتری داشته باشند ضمن اینکه نباید به سادگی از بخش ورزش قهرمانی و تلاش هیئت‌ها در این زمینه غافل شد.
 
وی افزود: سرانه ورزشی قم به صورت عادلانه توزیع نشده و نگاه ما بر این است که توسعه زیرساخت‌ها با نگاه عدالت‌محور انجام شود اما در مناطق محروم تامین اعتبار در سطح استان توسعه عمرانی دشوار است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: پروژه‌های نیمه تمامی در دست احداث است که امیدواریم اعتباراتی برای بهره‌برداری از آنها از مسئولان استانی و وزارت ورزش و جوانان جذب کنیم که بخشی از آن‌ها از مصوبات سفر مقام معظم رهبری و بخشی از بودجه وزرات ورزش تامین می‌شود.
 
عابدی تصریح کرد: سرانه ورزشی ما که در حال حاضر پایین‌تر از استاندارد کشور است، باید تا پایان برنامه توسعه 5 ساله به یک متر برسد که در حال حاضر 40 سانتی متر است و باید برای رسیدن به این استاندارد تلاش بیشتری انجام دهیم.
 
وی درباره مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی اضافه کرد: در فرآیند انتخاب روسای هیئت‌های ورزشی، راهی از سوی رئیس هیئت منتخب برای تامین بودجه از جایی غیر از بودجه دولتی اعلام می‌شود تا اگر ما نتوانستیم چند ماه به این هیئت‌ها بودجه بدهیم، مشکلات مالی مانع از اعزام‌ها نشود و خوشبختانه تاکنون مشکل چندانی در این زمینه نداشته‌ایم.
 
مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: اماکن ورزشی شامل سالن‌ها یا زمین‌های ورزشی در اختیار برخی از هیئت‌ها که عمدتا مدال‌آور هستند، قرار داده شده تا هم فضای مناسب برای تمرین این هیئت‌ها مهیا شود و هم از طریق اجاره دادن این اماکن، برای هیئت منبع درآمد ایجاد شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcd9x0x.yt0j96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما