دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 28272
فرماندار قم:

رونق و شکوفایی اقتصاد از اولویت‌های مسئولان قم است

قم نيوز : قم نیوز: فرماندار قم با اشاره به اینکه اقتصاد از ارکان حیاتی هر جامعه‌ای است، گفت: یکی از اهداف والای ما رسیدن به شکوفایی و رشد در بحث اقتصاد بوده و وظیفه ماست که با بسیج امکانات همه دستگاه‌ها به این سمت حرکت کنیم.
رونق و شکوفایی اقتصاد از اولویت‌های مسئولان قم است
به گزارش قم نیوز ، رضا سیار در جلسه شورای اداری شهرستان قم که عصر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه تلاش دست‌اندرکاران استان ارائه خدمت صادقانه به مردم و جلوگیری از اتلاف وقت و وارد شدن خسارت به بیت‌المال است، اظهار کرد: برگزاری جلسات شورای اداری شهرستان نیز در همین راستا صورت می‌گیرد و مصوبات این شورا برای همه لازم الاجراست.
 
وی با تاکید بر اینکه باید در این شورا از ظرفیت دستگاه‌های استانی بهره‌‌برداری شود، گفت: این جلسات به منظور تعامل و هماهنگی بیش از پیش و مطلوب بین دستگاه‌های شهر قم در راستای ارائه خدمات مناسب به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل ‌بیت (س) است لذا اعضای این جلسه باید با اطلاعات جامع و کامل در جلسه حضور یابند.
 
فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اقتصاد از ارکان مهم و حیاتی هر اجتماع است، گفت: یکی از اهداف والای ما رسیدن به شکوفایی و رشد در بحث اقتصاد بوده و وظیفه ماست که با بسیج امکانات همه دستگاه‌ها به این سمت حرکت کنیم.
 
سیار در ادامه به تبیین وظایف کمیته‌های سرمایه‌گذاری، ترافیک، تصادفات آرد و نان و بهداشت پرداخت و افزود: امروز در عرصه‌های مختلف مانند تامین نان، مبارزه با مواد مخدر و افزایش آمار تصادفات به ویژه در کمربندی‌های شهر از جمله کمربندی امام علی (ع) دچار مشکلاتی هستیم که باید برای رفع آن و کاهش مشکلات مردم تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ و عملیاتی کنیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcauunu.49na015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما