پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 28355
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):

اقدام حضرت معصومه(س) مانند کاری بود که حضرت زینب(س) در کربلا انجام دادند

قم نيوز : قم نیوز:عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: اقدام و حرکت حضرت معصومه(س) مانند کاری بود که حضرت زینب(س) در کربلا انجام دادند و شامل بیدار کردن مردم و تقویت روحیه ولایتمداری بود.
اقدام حضرت معصومه(س) مانند کاری بود که حضرت زینب(س) در کربلا انجام دادند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام ابراهیم حسینی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم اظهار کرد: خانواده‌های اهل‌بیت(ع) همواره در مسیر اهل‌بیت(ع) فعالیت می‌کردند و با آنها همراهی داشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: زمانی که امام حسین(ع) می‌خواستند نهضتی بزرگ را شروع کنند، حضرت زینب(س) و خانواده‌ امام حسین(ع) از بهترین یاوران بودند.
 
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: زمانی‌ که امام رضا(ع) به ایران آمدند، حضرت معصومه(س) برای احیای این مسئله و هوشیاری مردم از مدینه به عشق این امام بزرگوار راهی سفر می‌شوند، البته در ساوه بیمار شدند و این توفیق همراه ایشان نبود که تا پایان مسیر بروند.
 
وی یادآور شد: اقدام حضرت معصومه(س) مانند کاری بود که حضرت زینب(س) در کربلا انجام دادند و شامل بیدار کردن مردم و تقویت روحیه ولایتمداری بود.
 
حسینی با بیان اینکه در دوران ظهور از حوزه علمیه قم صدای اسلام منتشر می‌شود، گفت: محل دفن حضرت معصومه(س) مرکزی برای اهل علم، ایمان و حرم اهل‌بیت(ع) است و بزرگان فرمودند حضرت معصومه(س) فاطمه ثانی است.
 
وی یادآور شد: شهر علم در قم بنا شد و این شهر امروز مرکز صدور انقلاب و تفکر اسلامی بوده و صدای اسلام از اینجا به عالم منتشر می‌شود و در واقع زمینه‌سازی برای حکومت حضرت مهدی(عج) از قم آغاز می‌شود.
 
عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: حضرت معصومه(س) پاک و طاهر بوده و از گناه دور بودند و خط ولایت را دنبال کردند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdccp1qi.2bq4p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما