کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله کعبی:

اهانت به پیامبر اکرم(ص) موج جدید اسلام‌ستیزی است /بازی با مقدسات شوخی‌بردار نیست

خبرگزاری فارس , 27 دی 1393 ساعت 12:11

قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بازی با مقدسات شوخی‌بردار نیست، گفت: حادثه تاسف‌بار اهانت به رسول خدا(ص) توسط نشریه فرانسوی پروژه صهیونیست‌ها برای موج جدید اسلام‌ستیزی، اسلام هراسی و ترویج تنفر مذهبی است.


به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به انتشار کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: حادثه تاسف‌بار اهانت به رسول خدا(ص) توسط نشریه فرانسوی پروژه صهیونیست‌ها برای موج جدید اسلام‌ستیزی، اسلام هراسی و ترویج تنفر مذهبی است.
 
وی با بیان اینکه اهانت به رسول خدا(ص) برنامه سازماندهی شده است،‌گفت: پیش از این کاریکاتورهای منتشر شده اقدام عده‌ای خودسر در اروپا یا آمریکا بود، امروز به طور رسمی با پشتیبانی و مدیریت صهیونیسم و حمایت دولت‌های غربی این اتفاق می‌افتد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این اقدام اهانت به اسلام و پیامبر اکرم(ص) و توهین به مقدسات یک‌میلیارد و 400 میلیون نفر مسلمان است و در نهایت تروریسم را تشدید می‌کند و در حقیقت در میدان تروریسم بازی کردن است.
 
وی با اشاره به اثرات این اقدام در اذهان مسلمانان گفت: با این اقدام مسلمانان چهره ضد اسلام حکومت‌های غربی و چهره‌های ضد حقوق بشری کشورهای غربی را بیش از گذشته شناختند.
 
کعبی یادآور شد: با چنین اقداماتی که حقوق اقلیت‌های مذهبی و مسلمانان در مساجد و اماکن مذهبی نادیده گرفته می‌شود و به جان، مال و ناموس مسلمانان می‌افتند، چهره ضد انسانی غرب مدعی حقوق بشر بیشتر آشکار شده و سبب معرفی بیشتر اسلام می‌شود.
 
 وی یادآور شد: سازمان‌ها، نهادها و انسان‌های آزادیخواه در غرب به دلیل این اقدامات نژادپرستانه و تعصب‌آمیز که پشت پرده آن صهیونیسم است، کمپینگ‌های ضد صهیونیسم و ضد تبعیض نژادی برای حمایت از اسلام و مسلمانان تشکیل می‌دهند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این اقدام آنها سبب معرفی بیشتر اسلام خواهد شد، باید بدانند که کار بسیار اشتباهی انجام می‌دهند و در میدان خطرناکی بازی می‌کند، زیرا بازی با مقدسات شوخی‌بردار نیست و تهدید امنیتی و هویتی برای تمدن غربی است.
 
وی یادآور شد: ترویج توهین به پیامبر اکرم(ص) با پوشش آزادی پوشالی بودن تمدن غربی را نشان می‌دهد و معلوم می‌شود که آنها با تنگ‌نظری و کینه‌توزی مدارای مذهبی خود را از دست دادند و به جای مدارای مذهبی خشونت و ترور را می‌خواهند ترویج کنند.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28389

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28389/اهانت-پیامبر-اکرم-ص-موج-جدید-اسلام-ستیزی-بازی-مقدسات-شوخی-بردار-نیست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir