قم نيوز : قم نیوز: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بازی با مقدسات شوخی‌بردار نیست، گفت: حادثه تاسف‌بار اهانت به رسول خدا(ص) توسط نشریه فرانسوی پروژه صهیونیست‌ها برای موج جدید اسلام‌ستیزی، اسلام هراسی و ترویج تنفر مذهبی است.
اهانت به پیامبر اکرم(ص) موج جدید اسلام‌ستیزی است /بازی با مقدسات شوخی‌بردار نیست
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به انتشار کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد: حادثه تاسف‌بار اهانت به رسول خدا(ص) توسط نشریه فرانسوی پروژه صهیونیست‌ها برای موج جدید اسلام‌ستیزی، اسلام هراسی و ترویج تنفر مذهبی است.
 
وی با بیان اینکه اهانت به رسول خدا(ص) برنامه سازماندهی شده است،‌گفت: پیش از این کاریکاتورهای منتشر شده اقدام عده‌ای خودسر در اروپا یا آمریکا بود، امروز به طور رسمی با پشتیبانی و مدیریت صهیونیسم و حمایت دولت‌های غربی این اتفاق می‌افتد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این اقدام اهانت به اسلام و پیامبر اکرم(ص) و توهین به مقدسات یک‌میلیارد و 400 میلیون نفر مسلمان است و در نهایت تروریسم را تشدید می‌کند و در حقیقت در میدان تروریسم بازی کردن است.
 
وی با اشاره به اثرات این اقدام در اذهان مسلمانان گفت: با این اقدام مسلمانان چهره ضد اسلام حکومت‌های غربی و چهره‌های ضد حقوق بشری کشورهای غربی را بیش از گذشته شناختند.
 
کعبی یادآور شد: با چنین اقداماتی که حقوق اقلیت‌های مذهبی و مسلمانان در مساجد و اماکن مذهبی نادیده گرفته می‌شود و به جان، مال و ناموس مسلمانان می‌افتند، چهره ضد انسانی غرب مدعی حقوق بشر بیشتر آشکار شده و سبب معرفی بیشتر اسلام می‌شود.
 
 وی یادآور شد: سازمان‌ها، نهادها و انسان‌های آزادیخواه در غرب به دلیل این اقدامات نژادپرستانه و تعصب‌آمیز که پشت پرده آن صهیونیسم است، کمپینگ‌های ضد صهیونیسم و ضد تبعیض نژادی برای حمایت از اسلام و مسلمانان تشکیل می‌دهند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این اقدام آنها سبب معرفی بیشتر اسلام خواهد شد، باید بدانند که کار بسیار اشتباهی انجام می‌دهند و در میدان خطرناکی بازی می‌کند، زیرا بازی با مقدسات شوخی‌بردار نیست و تهدید امنیتی و هویتی برای تمدن غربی است.
 
وی یادآور شد: ترویج توهین به پیامبر اکرم(ص) با پوشش آزادی پوشالی بودن تمدن غربی را نشان می‌دهد و معلوم می‌شود که آنها با تنگ‌نظری و کینه‌توزی مدارای مذهبی خود را از دست دادند و به جای مدارای مذهبی خشونت و ترور را می‌خواهند ترویج کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcjhte8.uqeoozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما