دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 28437
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی:

اقدامات ضد اسلامی دولت‌های غربی سبب اثبات حقانیت اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به اقدام ضد اسلامی نشریه فرانسوی گفت: این گونه اقدامات ضد اسلامی که توسط افراد جاهل صورت می‌گیرد سبب می‌شود تا توجه بیشتری به دین اسلام صورت بگیرد و حقانیت آن برای ملت‌های مختلف اثبات شود.
اقدامات ضد اسلامی دولت‌های غربی سبب اثبات حقانیت اسلام است
به گزارش قم نیوز، آیت الله محسن غرویان در گفت‌و‌گو با تسنیم در قم، با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته به پیامبر (ص) توسط روزنامه فرانسوی اظهار داشت:‌‌ همان گونه که امروز ساخت بمب اتم صلح جهانی را به خطر می‌اندازد توهین به مقدسات ادیان هم این گونه است و باید در برابر این هجمه‌ها ایستادگی انجام شود.
 
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با تاکید بر اهمیت حفظ اعتقادات دینی ادیان مختلف افزود: مردم جهان به اعتقادات دینی خود احترام می‌گذارند و اگر کسی بخواهد نسبت به آن بی‌احترامی انجام دهد خشم مسلمانان را بر می‌انگیزد که این موضوع نیز توسط مقام معظم رهبری مورد اشاره قرار گرفته است.
 
غرویان با اشاره به تبعات و پیامدهای حاصل از توهین به مقدسات بیان کرد: کسی که به مقدسات توهین کند پیروان دین مقابل را تحریک می‌کند و سبب جنگ و تفرقه می‌شود، ما توهین به مقدسات ادیان مختلف واقدام توهین آمیز مجله فرانسوی را محکوم می‌کنیم.
 
استاد حوزه علمیه عنوان کرد: اقدام توهین آمیز مجله فرانسوی سبب شد تا پاپ هم نسبت به این موضوع اعتراض کند و این عمل زشت را محکوم کند بنابراین بر اساس منشور سازمان ملل این اقدام زشت مجله فرانسه محکوم است.
 
وی تصریح کرد: قاعده‌ای داریم که می‌گوید هر موضوعی را می‌توان از ضد آن شناخت، اقدام ضد اسلامی فرانسه سبب می‌شود تا جهانیان نسبت به دین اسلام و پیامبر (ص) و قرآن علاقه‌مند شوند.
 
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به نفوذ دین اسلام در کشورهای اروپایی خاطرنشان کرد: امروز قرآن کریم در جهان در بالا‌ترین تیراژ ممکن در حال توزیع است، این گونه اقدامات ضد اسلامی که توسط افراد جاهل صورت می‌گیرد سبب می‌شود تا توجه بیشتری به دین اسلام صورت بگیرد و حقانیت آن برای ملت‌های مختلف اثبات شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcd5o0x.yt0js6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما