سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 28476

معاون ارشاد: مجوز 10 کانون آگهی تبلیغاتی قم باطل شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: پس از بررسی های لازم توسط کمیته تبلیغات استان، مجوز 10 کانون آگهی تبلیغاتی قم باطل و به 13 کانون دیگر نیز اخطار داده شد.
معاون ارشاد: مجوز 10 کانون آگهی تبلیغاتی قم باطل شد
به گزارش قم نیوز، «مهدی توکلیان» با اشاره به برگزاری هشتادمین جلسه کمیته تبلیغات استان قم با حضور اعضای این کمیته، اظهار داشت: در این جلسه درخواست های مجوز کانون های جدید آگهی تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با برخی از این درخواست ها به شرط ارائه طرح توجیهی تبلیغاتی، قبولی در مصاحبه و طی مراحل اداری موافقت شد.
 
وی همچنین از موافقت با تقاضای مرخصی یک ساله و شش ماه پنج کانون آگهی و تبلیغاتی استان خبر داد و تصریح کرد: به استناد ماده 19 آیین نامه تاسیس و نحوه نظارت بر کار و فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی، پروانه کانون های ایرانیان، بوم سفید، پژواک، تماشا، سیما نقش امین، شهروند، نجوای سروش، نیلوفر و طوبی به علت عدم فعالیت به مدت یک سال ابطال شد.
 
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: بنا به درخواست یکی از صاحب امتیازان و مدیرمسوولان کانون های آگهی و تبلیغاتی استان، مجوز کانون مورد نظر نیز باطل شد.
 
توکلیان با اشاره به ارسال اخطار لغو مجوز به 13 کانون دیگر استان، عنوان کرد: با توجه به عدم فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی بخشایش، نگارینه، پردیس هنر، هدهد، تسبیح، پارس قم، توسعه تصویر، شفق، ققنوس، باران، برادران مؤمنی، ممتاز قم و عرفان کریمه، به کانون های مذکور نیز اخطار داده می شود تا در اسرع وقت نسبت به تعیین وضعیت خود اقدام کنند که در غیر این صورت با لغو مجوز کانون مربوطه مواجه خواهند شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcg3t9x.ak97u4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما