چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : 28494
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم:

نخستین جشنواره سراسری قرآن و عترت در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از برگزاری نخستین جشنواره سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: مرحله استانی این مسابقات روزهای دهم و یازدهم اسفند ماه در قم برگزار می‌شود.
نخستین جشنواره سراسری قرآن و عترت در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد مصباحی اظهار کرد: از آنجا که فلسفه وجودی تشکیل سازمان جوانان حضور موثر و فعال و متعهدانه جوانان و نوجوانان در ارائه خدمات بشردوستانه و خیرخواهانه است، تلاش در مسیر مستحکم کردن پیوند آنان با قرآن و عترت امری ضروری و مهم است.
 
وی گفت: به همین منظور جمعیت هلال احمر نخستین جشنواره سراسری قرآن و عترت را در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برای جوانان 18 تا 29 سال و کارکنان جمعیت هلال احمر برگزار می‌کند.
 
مصباحی رشته‌های این مسابقات را شامل تحقیق، ترتیل، اذان(ویژه برادران)، حفظ دو جزء، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، دل نوشته، حفظ احادیث موضوعی، حفظ آیات موضوعی و مفاهیم قرآنی دانست.
 
وی با بیان اینکه اعضای سازمان جوانان هلال احمر که در رده سنی 18 تا 29 سال هستند و کارکنان جمعیت هلال احمر می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند بیان کرد: جذب، هدایت و آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ قرآن و عترت، تقویت روحیه خدمت، احسان و از خودگذشتگی به همنوعان و تمسک به ثقلین به عنوان تنها راه رستگاری از اهداف این مسابقات است.
 
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا 22 اسفند ماه است، افزود: علاقمندان برای دریافت فرم ثبت نام می‌توانند با همراه داشتن یک قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه به مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر قم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 37724200 و 37702811 تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcgtt9x.ak97y4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما