سه شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : 2850
در هفته سیزدهم لیگ آزادگان؛

صبای نوین به تساوی‌های متوالی پایان می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای نوین قم امروز در تلاش برای پایان دادن به تساوی‌های متوالی در لیگ آزادگان از تیم شاهین کرج پذیرایی می‌کند.
صبای نوین به تساوی‌های متوالی پایان می‌دهد
به گزارش قم نیوز، دومین هفته از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز آغاز می‌شود و طی آن تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خانگی مقابل شاهین کرج به میدان می‌رود، دیداری که هفتمین بازی خانگی یاران رحمانی محسوب می‌شود.‌

تنها بازیکن محروم تیم فوتبال صبای نوین قم در هفته دوازدهم لیگ آزادگان مقابل تیم فوتبال طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا محمد رسولی بود که در این دیدار اجازه همراهی تیمش را دارد.

این بازیکن در دیدار هفته یازدهم صبای نوین قم مقابل تیم فوتبال عقاب تهران در مرحله گروهی لیگ آزادگان که در تهران برگزار شد، در نیمه دوم با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد و به همین دلیل نخستین دیدار دور برگشت لیگ آزادگان را از دست داد.

آخرین تمرین صبای نوین در مجموعه ورزشی تختی قم
بازیکنان تیم فوتبال صبای نوین قم پیش از دیدار حساس عصر امروز برابر تیم فوتبال شاهین کرج، عصر دوشنبه آخرین تمرین خود را برگزار کردند.

شاگردان عباس رحمانی در تیم صبای نوین قم با انگیزه تر از هفته‌های گذشته و در تلاش برای کسب ششمین پیروزی خود در این فصل در زمین چمن مجموعه ورزشی تختی قم تمرین کردند تا آخرین تاکتیک‌های مختص این دیدار را مرور کنند.

صبای نوین قم در تلاش برای حفظ موقعیت صعود
یکی از دلایلی که حساسیت دیدار عصر امروز سه‌شنبه صبای نوین قم با تیم فوتبال شاهین کرج را بیش از پیش افزایش می‌دهد، انگیزه شاگردان عباس رحمانی در صبای نوین برای حفظ موقعیت خود در مکان دوم جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ آزادگان است.

صبای نوین پیش از این در ۱۲ مسابقه خود از بازی‌های مرحله گروهی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در پنج بازی به پیروزی رسیده‌، در شش بازی مساوی کرده و یک بار نیز به حریفان خود باخته است.

معرفی د‌اوران دیدار صبای نوین و شاهین کرج
اسامی داوران دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شاهین کرج در هفته سیزدهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

این در دیدار در حالی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می‌شود که حامد بیک زند قضاوت آن را بر عهده دارد تا صبای نوین در دیداری خانگی مقابل میهمان البرزی خود تساوی‌های اخیر خود را پشت سر گذاشته و به ششمین پیروزی خود دست یابند.

در این دیدار حساس که از هفته دوم از دور برگشت لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، محمد نوری به عنوان کمک داور اول و داود احدی به عنوان کمک داور دوم حامد بیک زند را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcg.n9xrak97zpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما