پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 28510
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

شناخت ارزش‌ها سبب تربیت دانش‌آموزان می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: شناخت ارزش‌ها سبب تربیت می‌شود که در این راستا استان قم امسال نگاه تربیتی خود را با سه شعار نماز، قرآن و احترام به والدین آغاز کرده است.
شناخت ارزش‌ها سبب تربیت دانش‌آموزان می‌شود
به گزارش قم نیوز ، حمیدرضا دژاکام صبح امروز در همایش سراسری تجلیل از ائمه جماعات مدارس کشور که در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی برگزار شد با اشاره به اینکه ائمه جماعات مدارس کشور سکاندار مدارس هستند گفت: خوشحالیم که امروز میزبان ائمه جماعات مدارس کشور هستیم.
 
وی افزود: امروز آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت در کشور است و به گفته تمام مسئولان تربیت می‌تواند سبب تعلیم دانش آموزان کشور شود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه مسئولان نگاه ویژه‌ای به امر تربیت دارند گفت: شناخت ارزش‌ها سبب تربیت می‌شود که اگر دانش‌آموزان در سن بلوغ ارزش‌ها را بشناسند به طور قطع در امر تربیت آنان موفق عمل کرده‌ایم.
 
دژاکام تصریح کرد: در شناخت ارزش‌ها باید به این نکته توجه کنیم که دانش‌آموزان ارزش‌های اسلامی و احکام اسلامی را ارزش تلقی کرده و آنها را به طور کامل بشناسند.
 
وی با اشاره به اینکه اگر دانش‌آموزان ارزش‌ها را بشناسند به آن عمل خواهند کرد گفت: یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب به آشنایی جوانان و دانش‌آموزان با ارزش‌های اسلامی و ایرانی است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: استان قم امسال نگاه تربیتی خود را با سه شعار نماز، قرآن و احترام به والدین آغاز کرده است و در بین دو نماز در مدارس استان قم یک صفحه از قرآن قرائت می‌شود و از سوی دیگر در مدارس استان قم شاهد احترام بیشتر دانش‌آموزان به والدین هستیم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcfxtd0.w6dcyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما