قم نيوز : قم نیوز: سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم با صدور بیانیه ای از امت انقلابی و شهید پرور قم دعوت کرد که در راهپیمایی محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بعد از نماز جمعه شرکت کنند.
دعوت سپاه از مردم برای شرکت در راهپیمایی محکومیت توهین به ساحت پیامبراکرم
به گزارش قم نیوز ، دراین پیام که روز جمعه نسخه ای از آن دراختیار ایرنا قرار گرفت ، آمده است: بار دیگر دستهای پشت پرده نویسندگان سناریوی نخ نما شده اسلام هراسی به حرکت در آمد و با اهانت تاسف بار مدعیان تمدن و آزادی بیان به پیامبر رحمت و مهربانی، قلوب بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان و همه انسانهای آزاده جهان را جریحه دار ساخت.
 
پیام حاکیست: اهانتی که بدون شک ناشی از هراس روزافزون رسانه های وابسته به صهیونیسم بین الملل و مدعیان تمدن غرب از رشد اسلام گرایی در اروپاست و اولین بار نبوده و قطعاً آخرین بار نیز نخواهد بود و این اقدام نیز همچون سناریوی ساختگی 11 سپتامبر تنها بهانه ای برای راه انداختن طوفان تبلیغاتی غرب علیه رشد اسلام گرایی در اقصی نقاط جهان به ویژه در دل اروپا و آمریکا و همچنین حرکت عظیم بیداری اسلامی است.
 
در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز بر همگان روشن شده که اقدام نفرت آفرین نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» علیه پیامبر اسلام در حالی اتفاق می افتد که نقشه شوم ایجاد نسخه بدلی از اسلام ناب، یعنی اسلام تکفیری داعش و وهابیت نیز حاصل برنامه های همین سرویس های امنیتی و رسانه ای غربی بوده است.
 
پیام ادامه یافته است: در واقع این دو عامل یعنی اسلام متحجر و خشونت آفرین و تروریستی «داعش و طالبان» به همراه پروژه سیاسی و رسانه ای «اسلام هراسی» به عنوان دو تیغه یک قیچی برای قطع کردن نهال نوپای اسلام ناب و بیداری اسلامی در دل نخبگان، اندیشمندان، جوانان و همه جویندگان حق و حقیقت در سراسر جهان است.
 
پیام حاکیست: امروز بر همه نخبگان و طبقات مختلف مردم مسلمان در جهان اسلام اعم از مذاهب و ملتها و قومیتها لازم است با در نظر گرفتن محور وحدت خود یعنی شخصیت معنوی و الهی پیامبر اعظم (ص) در مقابل این توطئه هوشیار بوده و موضع صریح خود را اعلام نمایند.
 
در قسمت دیگری ازاین پیام آمده است: سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم با تاکید مجدد بر لزوم هوشیاری و اعلام موضع و همچنین حضور به موقع همگان در صحنه دفاع از ساحت مقدس پیامبر اسلام، امت انقلابی و شهید پرور قم را به شرکت در راهپیمایی (امروز) جمعه سوم بهمن ماه که پس از برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد، دعوت می نماید.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcaemnu.49nae15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما