چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : 28622
مدیرکل کمیته امداد قم:

پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قم از احداث پروژه ۹ واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبرداد.
پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز ، عبدالله جلالی ظهر امروز در جمع اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزارشد با اشاره به اقدامات کمیته امداد درایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: کمیته امداد برای ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیش از 24 ویژه برنامه در دستور کار دارد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قم افزود: یکی از برنامه‌هایی که کمیته امداد برای دهه فجر در نظر گرفته است کمک به فقرا و نیازمندان است که در این راستا پروژه 9 واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد قم احداث می‌شود.
 
جلالی بیان کرد: از برنامه‌هایی که در دهه فجر داریم سرکشی و دیداربا خانواده شهدا است و در کنار آن همراه با خانواده شهدا به دیدار خانواده ایتام و محرومان استان قم می رویم .
 
وی عنوان کرد: کمک به فقرا و محرومان را در ایام الله دهه فجر در نظر داریم و بر این اساس 10 هزار جفت کفش به نیازمندان اهدا می کنیم.
 
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) قم تصریح کرد: از برنامه‌هایی که کمیته امداد در دهه فجر برگزار می‌کند همایش دانشجویی و طلاب با عنوان ازدواج جوانان است که فراخوان مقاله داده‌ایم و تاکنون 100 مقاله به دست ما رسیده است و 10 مقاله به عنوان اثر بر‌تر انتخاب خواهد شد ودر 17 بهمن در دانشگاه پردیش تجلیل می شود.
 
جلالی با تاکید بر نقش محرومان و خانواده شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب ما مدیون خانواده شهدا و محرومان است و باید توجه ویژه‌ای به این قشر شود و ما هرگونه آمادگی برای کمک به این عزیزان را داریم.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcj8me8.uqeo8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما