چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب : 28626
معاون سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) مطرح کرد

معرفی چهره منحوس رژیم پهلوی در دهه فجر

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در محوریت فعالیت‌های سپاه و بسیج قرار دارد، گفت: چهره منحوس رژیم پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دهه برای مردم معرفی خواهد شد.
معرفی چهره منحوس رژیم پهلوی در دهه فجر
به گزارش قم نیوز ، رضا فقیهی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های دهه فجر استان قم که ظهر امروز در تالار محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، به برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر ستاد نیروهای مسلح استان قم در حرم حضرت معصومه(س) اشاره کرد و افزود: این برنامه با محوریت سپاه استان قم اجرایی خواهد شد و بعد از مراسم حاضران در بیت امام خمینی(ره) حضور پیدا خواهند کرد.
 
وی با اشاره به حضور حلقه‌های دانش‌آموزی در بیت امام خمینی(ره) گفت: پایگاه‌ها و مساجد در تکبیر شب 21 بهمن حرکتی سازماندهی شده انجام خواهند داد و ندای انزجار از حرکت‌های ظالمانه دشمن را به گوش دنیا خواهند رساند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در محوریت فعالیت‌های سپاه و بسیج قرار دارد، عنوان کرد: چهره منحوس رژیم پهلوی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در این دهه برای مردم معرفی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: امروز دشمن از راهکارهای مختلفی برای نفوذ در میان مردم ایران اسلامی استفاده می‌کند تا آموزه‌های اسلامی را از بین ببرد، اما مردم باید نسبت به حرکت‌های دشمن آگاه باشند و در مقابله با تهاجم‌های آنها ایستادگی کنند.
 
فقیهی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب اسلامی به عنوان چراغ هدایت‌گر جامعه اسلامی حرکت‌های دشمن را به خوبی بررسی می‌کنند، افزود: مردم قم در عرصه‌های مختلف از فرمایشات ایشان تبعیت می‌کنند و اگر این تبعیت به صورت مستمر ادامه پیدا کند، بسیاری از بسترهای ظهور امام زمان(عج) ایجاد خواهد شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcd990x.yt0jx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما