دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : 28722
با حضور وزیر کشور

مراسم تجلیل از گروه‌های تبلیغی برتر در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از مراسم تجلیل از گروه‌های تبلیغی برتر در قم 16 بهمن امسال با حضور وزیر کشور خبر داد.
مراسم تجلیل از گروه‌های تبلیغی برتر در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه حمایت از گروه‌های تبلیغی اظهار کرد: این نهاد ایجاد، تقویت و حمایت از گروه‌های تبلیغی را در دستور کار قرار داده است.
 
وی به اهمیت گروه‌های تبلیغی اشاره کرد و گفت: تاکنون تبلیغ به صورت فردی انجام شده، ولی در فضا و دوران کنونی تبلیغ گروهی و تشکیلاتی در قالب گروه‌های تبلیغی از اثربخشی بالاتر برخوردار است.
 
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: بدون تردید تبلیغ گروهی آثار فراوان فرهنگی و تبلیغی دارد و به دلیل آنکه مبلغان با یکدیگر مرتبط هستند، فضاها، مشکلات و نیازها را رصد کرده و بر اساس آن برنامه‌ریزی می‌کنند.
 
وی عنوان کرد: بر همین اساس مبلغان در بخش‌های مختلف تبلیغی به صورت جمعی در مناطق حضور پیدا می‌کنند و جلسات تخصصی با یکدیگر در زمینه شیوه‌ها و برنامه‌های تبلیغی برگزار می‌کنند.
 
موسوی با بیان اینکه هم‌افزایی و هدایت افراد گروه توسط فردی که توانمندی بالایی دارد صورت می‌گیرد، گفت: برگزاری فعالیت‌های جدید مانند مسابقه، نمایشگاه و حضور گروه‌های تبلیغی در فضاهای جدید مانند پارک‌ها، بوستان‌ها و کمپ‌های ترک اعتیاد و سایر عرصه‌ها جزو فعالیت‌های گروه‌های تبلیغی است.
 
وی با اشاره به ساماندهی گروه‌های تبلیغی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر اساس رسالت خود تاکنون بیش از 300 گروه تبلیغی را ساماندهی کرده که در مراسم‌های مختلف به امر تبلیغ می‌پردازند.
 
مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد:‌ مراسم تجلیل از گروه‌های برتر تبلیغی همزمان با ایام دهه فجر در 16 بهمن امسال در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد و با حضور وزیر کشور از گروه‌‌های تبلیغی برتر این عرصه تجلیل می‌شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcau0nu.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما