دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : 28744
مشاور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی :

قدرت حزب الله صهیونیست ها را به زانو در آورده است

قم نيوز : قم نیوز: مشاور امور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی گفت : قدرت حزب الله لبنان صهیونیست های اشغالگر را به زانو در آورده است.
قدرت حزب الله صهیونیست ها را به زانو در آورده است
به گزارش قم نیوز ، \'حسین شیخ الاسلامی\' روز دوشنبه در نشست تخصصی بیداری اسلامی در جامعه المصطفی العالمیه قم افزود: یکی از افتخارات ما در منطقه ؛جوانان حزب الله هستند که زمینه هراس و وحشت اسرائیلی ها را فراهم آورده اند.
 
وی در ادامه بیان داشت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی حرکت اسلامی فلسطین آغاز شد و در زندانهای اسرائیلی ها بود که فلسطینی ها به حرکت امام خمینی(ره) توجه کردند و انتفاضه های آنان مشکلات جدی برای صهیونیست ها بوجود آورد.
 
وی بیان داشت: ایجاد رژیم صهیونیستی درخاورمیانه نقشه ای بلند مدت از سوی غرب برای تسلط بر جریان نفتی منطقه با حاکمیت حکومت یهود بود.
 
مشاور رییس مجلس افزود: انقلاب در صحنه جهان از نظر کمی و کیفی و فلسفی هم چنین سیستم مدیریتی به پدیده تاثیرگذار و تعیین کننده تبدیل شده است و این در حالی بود که در جهان پیش از انقلاب، معنویت به دلیل اشتباهات کشیش ها در قرون وسطی سرکوب شده بود.
 
وی با اشاره به این که دین، دیانت و معنویت پیش از انقلاب اسلامی جایی برای بروز نداشتند اظهار داشت: امام(ره) با نظریه پردازی ولایت فقیه نمونه ای از حکومت دینی را به جهان ارائه کردند که در نهایت مردمسالاری است و هیچ جای دنیا این گونه نمونه ای را شاهد نیستیم.
 
وی با بیان این که به دلیل باز بودن باب اجتهاد در شیعه نظریه مردمسالاری دینی در چارچوب دین در حال تکمیل است ابراز داشت: روش امام خمینی(ره) برای تحقق مردمسالاری دینی روشی ساده و قابل اجرا است و ایشان مردم را با انگیزه الهی به صحنه می آوردند.
 
شیخ الاسلامی افزود: انقلاب اسلامی از ابتدا نظام ظلم ستیز و عدالت محور بوده است و بارزترین سمبل ظلم از نظر امام خمینی(ره) رژیم صهیونیستی بود که در تمامی سخنان سیاسی ایشان شاهد محکومیت استکبار ستیزی با نماد اسرائیل بودیم.
 
وی گفت: انگیزه الهی همراهی با امام(ره) و انقلاب بود که در جنگ تحمیلی باعث بسیج عمومی ملت در برابر صدام شد و این جنگ توسط دشمنان نظام اسلامی برای برچیدن حکومت اسلامی تدارک دیده شده بود.
 
وی افزود : ما باید دراین شرایط گفتمان حکومت داری در جهان اسلام را منتشر کنیم و اگر این انتشار به خوبی انجام شود شاهد موفقیت بیشتر بیداری اسلامی در کشورهای منطقه می شویم که عمده مشکل آن ها نحوه حکومت داری و بهره جویی تئوریک از یک رهبر مقتدر است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdceef8w.jh8vei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما