چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 28780
آیت‌الله جعفر سبحانی مطرح کرد

بسیج همگانی برای بیداری مردم در زمینه رعایت حجاب

قم نيوز : قم نیوز:یکی از مراجع عظام تقلید گفت: نهادهای دولتی، ملی، علما و غیر علما باید مردم را بیدار کنند، زیرا بی‌عفتی ضررهای بسیاری دارد و سلطه اجنبی است.
بسیج همگانی برای بیداری مردم در زمینه رعایت حجاب
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله جعفر سبحانی صبح امروز در درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به آیه 41 سوره حج اظهار کرد: خداوند در 22 بهمن به ما قدرت بخشید و نظام فاسد از بین رفت و نظام اسلامی برقرار شد.
 
وی خاطرنشان کرد: خداوند در 22 بهمن همه نعمت‌ها را به مسلمانان داد و در نتیجه می‌توانستند به راه‌اندازی دبستان اسلامی و قرض‌الحسنه و امور دیگر بپردازند و وزارتخانه‌ها، نهادها، شهرداری‌ها و نیروهای اسلامی در اختیار روحانیت و مسلمانان قرار گرفت.
 
این مرجع تقلید عنوان کرد: این نعمت را باید شاکر باشیم و باید نماز را برپا داریم و کاری نکنیم که در ادارات و کارخانه‌ها ‌نماز اقامه نشود.
 
وی گفت: چند سال است که در روزنامه‌ها می‌گویند حجاب؛ از بس گفته شده و عمل نشده قبحش از بین رفته است.
 
سبحانی ادامه داد: نهادهای دولتی، ملی، علما و غیر علما باید مردم را بیدار کنند، زیرا بی‌عفتی ضررهایی دارد و سلطه اجنبی است.
 
وی با اشاره به وجود 80 هزار طلبه در قم گفت: برخی مساجد تهران و برخی از شهرهای کشور خالی از امام جماعت است، این امر شکرانه نیست اینکه همه در اینجا در جا بزنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر علاقه‌مند هستیم که این نظام باشد، باید رنج و سختی را تحمل کنیم و اگر می‌توانیم خارج از قم منشا اثر باشیم، باید برویم زیرا در مقابل رنج و سختی، اجر و پاداش می‌دهند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdce7f8w.jh8vvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما