جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 28837

همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» در قم برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» اسفندماه امسال توسط کمیسیون مطالعات اسلامی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در استان قم برگزار می شود.
همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز ، دبیر همایش اقتصاد مقاومتی در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: این همایش در چهار محور آسیب شناسی مقاومت پذیری اقتصاد ایران از منظر دینی، راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی از منظر دین، الزمات ساختاری اقتصاد مقاومتی از منظر منابع دینی و وظایف مردم و نهادها در تحقق اقتصاد مقاوتی فراخوان مقاله شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین «حجت الله نیلی پور» با بیان اینکه 71 مقاله به دبیرخانه این همایش رسیده است، اضافه کرد: 17 مورد از مقالات رسیده در بصورت مجموعه ای در قالب کتاب چاپ می شود و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه دو جلد کتاب نیز با موضوعات اقتصاد مقاومتی تدوین شده است که در این همایش توزیع خواهد شد، گفت: چند پنل و میزگرد علمی نیز با حضور کارشناسان در همایش «اقتصاد مقاومتی از منظر دین» اجرا خواهد شد.
 
مسوول کمیسیون مطالعات اسلامی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «علی طیب نیا»، وزیر اقتصاد و دارایی، آیت الله «سید محمود هاشمی شاهرودی»، عضو مجلس خبرگان رهبری، «محسن رضایی»، دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و «علی اکبر ولایتی»، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در این همایش دعوت شده اند.
 
نیلی پور بیان کرد: این همایش با همکاری دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، شهرداری قم، استانداری قم، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه مفید، دانشگاه باقر العلوم و اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود.
 
همایش یک روزه اقتصاد مقاومتی از منظر دین هفتم اسفندماه امسال در سالن همایش های شهرداری قم برگزار می شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchq6ni.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما