شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : 28869
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران:

انقلاب اسلامی، نور امید را در جان های افسرده دمید

قم نيوز : قم نیوز:مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اعلام کرد: روشنگری انقلاب ایران، جهانی را به تحولی شگرف کشید و نور امید را در جان های افسرده دمید.
انقلاب اسلامی، نور امید را در جان های افسرده دمید
به گزارش قم نیوز، در این بیانیه که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به حوزه های علمیه خواهران، ملت شریف ایران و به همه مستضعفان جهان تبریک می گوییم؛ روزی که با همت والا و رهبری حکیمانه و قاطع بنیانگذار جمهوری اسلامی و فداکاری های ملت بزرگ ایران بزرگترین رویداد تاریخی عصر ما به وقوع پیوست.
 
این بیانیه حاکیست: حرکتی که همه موازنه های بین المللی اصحاب سلطه را بر هم ریخت و فصلی جدید را در روابط جامعه جهانی چه در سطح ملت ها و چه در سیاست دولت ها بنیان گذاشت.
 
در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: روشنگری انقلاب ایران کنار زدن پرده های ابهام را برای مردم جهان سوم و حتی ملل غربی به دنبال داشت؛ آنجا که ملت های مستضعف می رفتند تا در برابر قدرت های نظامی و هجمه های فرهنگی غرب تن به تسلیم و بردگی و پیروی و سرسپردگی بسپارند.
 
بیانیه حاکیست: ایران اسلامی با انقلابی متکی بر آموزه های بیوت وحی و با پشتوانه ایمان و دین باوری و اتکا به یاری الهی، هدایت گر چنین جوامعی شد که هیچ پناهی نداشتند و شاید می پنداشتند که باید دیگر میدان را به دولت های ستمگر و سلطه جو واگذارند و فکر می کردند دیگر توان حرکت و امید نجاتی برای آنان نیست.
 
این بیانیه ادامه یافته است: پرچمی را که در مبارزه با استکبار جهانی جمهوری اسلامی برافراشته است، هر روز به اهتزاز و سربلندی اش افزوده می شود و این مبارزه نه تنها ملل غافل را هشیار و خوابیدگان را بیدار و آزادگان را به تقابل و رویارویی با دست نشاندگان ستم جهان خواران به پا داشته است که حتی در آینده نزدیک بساط ستمشان را از اقلیم غرب نیز برمی چیند و ملت ها را به سوی تعالی، اخلاق، دین باوری و مردم سالاری واقعی سوق خواهد داد.
 
این بیانیه تاکید کرده است: انقلاب اسلامی ایران همانگونه که همه شاهد بوده اند و هستند نه هرگز متوقف می شود و نه از متحول ساختن دیگر ملت ها باز می ماند و افقی روشن را در آینده ای نه چندان دور برای جوامع انسانی گشوده و زنجیرهای اسارت مادی و معنوی را از دست و پای همه ی مستضعفان عالم خواهد گشود و ما اینک در آغاز این راه با شکوه انسانی خویش هستیم که به ظهورالله، ان شاالله، ختم خواهد شد.
 
مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در پایان این بیانیه، ضمن گرامیداشت سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی، همگان را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcco4qi.2bq4e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما