يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 28879
طی هفته گذسته

حوادث قم 380 مجروح برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در مدت یک هفته 331 عملیات برای حوادث ترافیکی صورت گرفت که این حوادث 381 مجروح برجای گذاشت.
حوادث قم 380 مجروح برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با فارس در قم با اشاره به حوادث هفته گذشته بیان کرد: در این مدت 6 هزار و 687 مورد تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شد که در راستای این تماس‌ها یک‌هزار و 125 عملیات صورت گرفت.
 
وی با تبیین عملیات‌های انجام شده به صورت شهری و جاده‌ای گفت: از مجموع عملیات‌های انجام شده یک‌هزار و پنج مورد شهری و 120 مورد حوادث جاده‌ای بوده است.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به شمار مجروحان بیان کرد: از مجموع حوادث رخ داده 331 مورد از عملیات‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بود که 381 مجروح برجای گذاشته است.
 
وی با اشاره به شمار مجروحانی که برای درمان تکمیلی به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت: 230 نفر از مجروحان این حوادث به دلیل شدت جراحات وارده، پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی انتقال یافتند و 151 نفر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.
 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه موتور سواران در حوادث سهم بسزایی دارند، ادامه داد: در مدت زمان یک هفته گذشته 222 ماموریت صورت گرفت که این حوادث 246 مجروح برجای گذاشت که از این شمار مجروحان 112 نفر به صورت سرپایی درمان شده و 134 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی با شرح یکی از حوادث رخ داده، بیان کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در جاده کهک چهار نفر مصدوم شدند که این مجروحان برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdnj0x.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما