يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 28888
آیت الله نوری همدانی:

انقلاب اسلامی با معرفی «اسلام‌ناب» تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان معرفی اسلام ناب و اصیل به جهان را از جمله تحولات ایجاد شده توسط انقلاب اسلامی دانست و گفت: با توجه به ابعاد انقلاب اسلامی لازم است برکات و آثار انقلاب در تمام نوشته‌ها و آثار منعکس شود.
انقلاب اسلامی با معرفی «اسلام‌ناب» تحولی عظیم در دنیا ایجاد کرد
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در مراسم رونمایی از موسوعه‌های کلمات معصومین (ع) در قم با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ و امر اهل بیت (ع) اظهار داشت: احیای امر اهل بیت (ع) از مهم‌ترین رسالت بزرگان و علما است.
 
مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه دشمنان سعس دارند با ایجاد احکام و معارف بدل مردم را از سیره و امر حقیقی اهل بیت (ع) دور کنند افزود: دشمنان برای دور کردن مردم از اسلام حقیقی همواره به دنبال ایجاد فرقه‌ها و احکام بدلی هستند و این از نقشه‌هایی است که دنبال می‌کنند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه با اشاره به اینکه دشمنان با بدل سازی احکام و دور کردن مردم از اسلام حقیقی امامت را به سلطنت تبدیل کردند، گفت: این دست اقدامات دشمنان سبب شد تا اهل بیت (ع) همواره بر ترویج این فرهنگ ناب تاکید کنند.
 
وی با تاکید براینکه نشر فرهنگ اهل بیت (ع) مورد توجه معصومین بوده است، تصریح کرد: نشر فرهنگ اهل بیت (ع) در زمان‌های مختلف فرق دارد و در برهه کنونی، زمان ما مخصوص است چرا که انقلاب اسلامی تحولی در کل جهان به وجود آورده است.
 
آیت الله نوری همدانی معرفی اسلام ناب و اصیل به جهان را از جمله تحولات ایجاد شده توسط انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ابعاد انقلاب اسلامی لازم است برکات و آثار انقلاب در تمام نوشته‌ها و آثار منعکس شود.
 
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه امام (ره) افکار جهادی و مبارزه با دشمنان اسلام را همواره در نظر داشتند عنوان کرد: امام خمینی (ره) کسی بود که توانست اسلام و علمای منزوی آن زمان را از حاشیه به متن زندگی مردم بیاورد.
 
وی با تاکید براینکه اخبار و روایات اهل بیت (ع) پویا است و در هر زمان می‌توان از آن استفاده کرد، اظهار داشت: در زمان غیبت باید به احکام اهل بیت (ع) مراجعه کنیم از همین رو انعکاس این احکام بسیار مهم است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdjj0x.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما