يکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : 28898
مکبّر راهپیمایی‌های دوران انقلاب:

وظیفه ما تبعیت از فرمان ولی فقیه در پیچ‌های حساس تاریخ است

قم نيوز : قم نیوز: مکبّر راهپیمایی‌های دوران انقلاب گفت: وظیفه امروز ما تبعیت از فرمان ولی فقیه در پیچ‌های سخت و حساس تاریخ است و باید در عبور از فتنه‌ها و رسیدن به آرمان‌های بلند و معنوی به رهنمودهای رهبری توجه کنیم.
وظیفه ما تبعیت از فرمان ولی فقیه در پیچ‌های حساس تاریخ است
به گزارش قم نیوز ، ابوالفضل الماسی ظهر امروز در مراسم خاطره‌گویی که با حضور پاسداران و مسئولان ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به خاطراتی از دوران مقاومت مردم برابر نیروهای رژیم منحوس پهلوی اظهار کرد: در آن دوران جوانان و نوجوانان بسیاری خود را آماده جانفشانی در راه انقلاب کردند و برای آرمان‌های خود جان دادند.
 
وی با تاکید بر اینکه ارزش‌های اسلامی به راحتی در ایران زنده نشد اضافه کرد: اگر نتوانیم از انقلاب پاسداری کنیم ارزش‌های اسلامی نیز از بین می‌رود زیرا پیوند این دو ناگسستنی است.
 
این یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم همانگونه که در راه تحقق انقلاب سختی و مشقت را به جان خریدند باید در رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی مشقت‌ها و سختی‌هایی که دشمن به ایران اسلامی تحمیل می‌کند را تحمل کنند.
 
وی با بیان اینکه هدایت و رهنمودهای امام راحل در قبل و بعد از انقلاب مردم را به سمت عدالت‌خواهی کشاند مطرح کرد: وظیفه امروز ما تبعیت از فرمان ولی فقیه در پیچ‌های سخت و حساس تاریخ است و باید در عبور از فتنه‌ها و رسیدن به آرمان‌های بلند و معنوی به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی توجه داشته باشیم تا دشمن نیز نسبت به اهدافش ناامید شود.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcevv8w.jh8voi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما