کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو خبرگان رهبری:

استکبار با تمام ترفندهای خود در پی جلوگیری از اهداف انقلاب است

خبرگزاری ايرنا , 20 بهمن 1393 ساعت 12:17

قم نیوز:عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار می داند که جمهوری اسلامی با فکر و عقیده راه اهل بیت و تشیع و با ولایت فقیه دنبال نجات همگان است و از این رو می خواهد با تمام ترفندهای خود از شیوع اهداف انقلاب اسلامی جلوگیری کند.


به گزارش قم نیوز ، آیت الله \'سید مجتبی طاهری خرم آبادی\' یکشنبه شب در مراسم جشن انقلاب اسلامی در مسجد زین العابدین(ع) قم ابراز داشت: امام خمینی(ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی مشقت های زیادی را تحمل کرد و بنیانگذار انقلاب از روز اول قیام خود هیچ چیز برای خود نخواست و پای همه مشکلات پیش رو چون تبعید و زندان ایستاد.
 
وی گفت: اگر اخلاص در کاری باشد شاهد رشد آن خواهیم بود و رشد انقلاب اسلامی به برکت اخلاص امام خمینی(ره) و تقید ایشان به دین مبین اسلام بود.
 
عضو خبرگان رهبری افزود: امام خمینی(ره) نفس خود را برای خدا حبس کرد و شاهد استحکام در رفتار، بیان و عقیده وی در جو ملتهب امنیتی رژیم شاهنشاهی بودیم و بنیانگذار انقلاب در مقابل این جو با آرامش خاصی علیه رژیم اقدام می کرد.
 
وی ابراز داشت: قیام امام راحل قیامی از جنس وظیفه شناسی بود و انقلاب اسلامی از 36 سال گذشته تاکنون با تمام فراز و فرودها، چالش ها و گرفتاریهای خود با توجه به نفس مسیحایی امام، شهدا و ملت ایران همواره راه خود را با موفقیت ادامه داده است.
 
وی گفت: امروز انقلاب اسلامی در جهان یک مطلب بسیار قابل عرضه و طرح است و چشم جهانیان به انقلاب ما دوخته شده است و فعالیت های کشور در راه استقلال علمی، فناوری ها و کسب رتبه های علمی بی نظیر بوده و همه این ها تابعی از اخلاصی است که امام خمینی(ره) برای ما به یادگار گذاشت.
 
طاهری خرم آبادی افزود: انقلاب اسلامی انسان ها را در مسیر نجات قرار داده و چشم جوانان آزادی خواه دنیا به انقلاب اسلامی دوخته شده است.
 
وی گفت:دشمنان امروز به فکر بدنام کردن اسلام افتاده اند چرا که اسلام را مایه و الگوی نجات می دانند و این دین الهی در دنیا به جوانان امروز جهان راه نجات را نشان داده است.
 
وی ادامه داد: کمتر از یک دهه است که دشمن دست به اسلام هراسی زده است و امروز دنیا با گروه داعش مواجه است که پیش از آن القاعده و طالبان در پاکستان و افغانستان را داشته ایم.
 
مراسم جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 فروردین ماه به مدت 10 شب به همت جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری این استان برگزار می شود و در آن شخصیت های برجسته کشوری سخنرانی می کنند.
 
انتهای پیام/136


کد مطلب: 28911

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/28911/استکبار-تمام-ترفندهای-خود-پی-جلوگیری-اهداف-انقلاب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir