دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 28911
عضو خبرگان رهبری:

استکبار با تمام ترفندهای خود در پی جلوگیری از اهداف انقلاب است

قم نيوز : قم نیوز:عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: استکبار می داند که جمهوری اسلامی با فکر و عقیده راه اهل بیت و تشیع و با ولایت فقیه دنبال نجات همگان است و از این رو می خواهد با تمام ترفندهای خود از شیوع اهداف انقلاب اسلامی جلوگیری کند.
استکبار با تمام ترفندهای خود در پی جلوگیری از اهداف انقلاب است
به گزارش قم نیوز ، آیت الله \'سید مجتبی طاهری خرم آبادی\' یکشنبه شب در مراسم جشن انقلاب اسلامی در مسجد زین العابدین(ع) قم ابراز داشت: امام خمینی(ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی مشقت های زیادی را تحمل کرد و بنیانگذار انقلاب از روز اول قیام خود هیچ چیز برای خود نخواست و پای همه مشکلات پیش رو چون تبعید و زندان ایستاد.
 
وی گفت: اگر اخلاص در کاری باشد شاهد رشد آن خواهیم بود و رشد انقلاب اسلامی به برکت اخلاص امام خمینی(ره) و تقید ایشان به دین مبین اسلام بود.
 
عضو خبرگان رهبری افزود: امام خمینی(ره) نفس خود را برای خدا حبس کرد و شاهد استحکام در رفتار، بیان و عقیده وی در جو ملتهب امنیتی رژیم شاهنشاهی بودیم و بنیانگذار انقلاب در مقابل این جو با آرامش خاصی علیه رژیم اقدام می کرد.
 
وی ابراز داشت: قیام امام راحل قیامی از جنس وظیفه شناسی بود و انقلاب اسلامی از 36 سال گذشته تاکنون با تمام فراز و فرودها، چالش ها و گرفتاریهای خود با توجه به نفس مسیحایی امام، شهدا و ملت ایران همواره راه خود را با موفقیت ادامه داده است.
 
وی گفت: امروز انقلاب اسلامی در جهان یک مطلب بسیار قابل عرضه و طرح است و چشم جهانیان به انقلاب ما دوخته شده است و فعالیت های کشور در راه استقلال علمی، فناوری ها و کسب رتبه های علمی بی نظیر بوده و همه این ها تابعی از اخلاصی است که امام خمینی(ره) برای ما به یادگار گذاشت.
 
طاهری خرم آبادی افزود: انقلاب اسلامی انسان ها را در مسیر نجات قرار داده و چشم جوانان آزادی خواه دنیا به انقلاب اسلامی دوخته شده است.
 
وی گفت:دشمنان امروز به فکر بدنام کردن اسلام افتاده اند چرا که اسلام را مایه و الگوی نجات می دانند و این دین الهی در دنیا به جوانان امروز جهان راه نجات را نشان داده است.
 
وی ادامه داد: کمتر از یک دهه است که دشمن دست به اسلام هراسی زده است و امروز دنیا با گروه داعش مواجه است که پیش از آن القاعده و طالبان در پاکستان و افغانستان را داشته ایم.
 
مراسم جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 12 فروردین ماه به مدت 10 شب به همت جبهه پیروان خط امام و رهبری استان قم و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری این استان برگزار می شود و در آن شخصیت های برجسته کشوری سخنرانی می کنند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdca6onu.49na615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما