دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : 28912
آیت الله علوی‌گرگانی:

روحانیون در همه عرصه‌ها از منافع ملت دفاع می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: روحانیون ادامه دهنده مسیر پیامبران هستند از همین رو باید در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی از منافع ملت دفاع کنند.
روحانیون در همه عرصه‌ها از منافع ملت دفاع می‌کنند
به گزارش قم نیوز ، آیت‌الله محمد علی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روسا و جانشینان سیاسی و امنیتی نیروی انتظامی ناجا با اشاره به جنگ‌های میان مسلمانان و دشمنان اسلام اظهار کرد: در بسیاری از مواقع مسلمانان بر دشمنان با امید به خداوند پیروز می‌شدند.
 
وی افزود: روحانیون ادامه دهنده مسیر پیامبران هستند از همین رو باید در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی از منافع ملت دفاع کنند.
 
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) پیشرو انقلاب بودند گفت: اگر امام خمینی (ره) در مسیر پیروزی انقلاب فعالیت نمی‌کردند به طور قطع امروز کشور در این وضعیت قرار نداشت.
 
آیت الله علوی‌گرگانی تصریح کرد: پس از فوت آیت‌الله بروجردی، امام خمینی(ره) مسیر ایشان را ادامه دادند و در این مسیر با کمک مردم توانستند رژیم طاغوت را از بین ببرند و به استقلال و آزادی دست پیدا کنند.
 
وی با اشاره به اینکه ابرها قدرت‌های جهان دیگر قدرت سابق را ندارند گفت: ابر قدرت‌ها گمان می‌کردند همیشه در جهان به عنوان قدرت برتر باقی خواهند ماند اما مردم ایران با رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب توانسته‌اند با یاری خداوند قدرت‌های آنان را تضعیف کرده و به یکی از قدرت‌های جهان تبدیل شوند.
 
استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خداوند صاحب و مالک جهان هستی است و مردم باید با اتکا و ایمان به پروردگار فعالیت‌های خود را انجام دهند.
 
آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی و آمریکا درک درستی از خداوند ندارند گفت: مسلمانان هر چه که نداشته باشند مهمترین نیرو را که همان ایمان به خداوند است دارند از همین رو می‌توانند در عرصه‌های مختلف خوش بدرخشند.
 
وی بیان کرد: مردم ایران با ایمان و باور به پروردگار در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایران و اسلام ایستادگی کردند و در این مسیر برخی از آنان نیز به شهادت رسیدند.
 
این مرجع تقلید تاکید کرد: کسب رضایت خداوند سبب رستگاری و خوشبختی مسلمانان می‌شوند از همین رو مردم و به ویژه روحانیون باید در این مسیر تلاش کرده و گام بردارند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcb59b5.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما