قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با صدور اطلاعیه ای از مردم متدین و انقلابی قم دعوت کرد که حضوری باشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.
دعوت استاندار قم از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نیوز، دراین اطلاعیه آمده است: بهمن یادآور حماسه آفرینی عظیم و بی بدیل ملتی است که به رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی این رساترین فریاد تاریخ توانست بساط پوشالی رژیم 2500 ساله طاغوت را در هم پیچیده و عظیم ترین انقلاب تاریخ معاصر را به ثبت برساند.
 
اطلاعیه حاکیست: این ایام تجلی خاطرات روزهای شیرین و خاطره انگیز پیروزی ملت شجاع، مؤمن و قهرمان ایران بر دیو ظلم و ستم و سرآغاز حیات طیبه و با عزت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش دراین اطلاعیه انقلاب اسلامی را به عنوان معجزه بزرگ قرن ذکر کرد و گفت: این انقلاب زمینه ای شد تا بسیاری از ملتها و آزدیخواهان جهان دریابند که با تمسک به حبل المتین اندیشه های ناب اسلامی و تکیه بر ایمان و قدرت مردم، می توان در برابر ظلم و ستم مستکبران جهان ایستادگی کرده و افق های روشن خودکفایی و خوداتکایی و استقلال و آزادی را پیش روی خود دید.
 
اطلاعیه حاکیست: ملت ایران امسال و در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرشور تر از گذشته، در راهپیمایی پرشکوه و افتخار آمیز یوم الله 22 بهمن شرکت خواهند کرد.
 
در قسمت دیگری ازاین اطلاعیه آمده است: آنان ضمن تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب ، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، به دنیا نشان خواهند داد که این ملت همواره هوشیار، همیشه در صحنه و قدردان نعمت عظیم انقلاب اسلامی بوده و علیرغم همه فشارها و تحریم های ظالمانه، در راه دفاع از انقلاب و صیانت از اصول و اعتقادات و ارزش های نظام به ویژه در موضوع مهم هسته ای، تسلیم زورگویی ها و زیاده خواهی های دشمنان نشده و ذره ای از موضع به حق خود عقب نشینی نخواهد کرد.
 
اطلاعیه حاکیست: این حضور گسترده و خروش میلیونی مردم، یکبار دیگر اقتدار و پشتوانه مردمی بی نظیر نظام را به رخ جهان خواهد کشید و به سال ها یاوه سرایی های دشمنان انقلاب و تمامی بدخواهان در مورد جدایی و دلسردی مردم از انقلاب و نظام پاسخی قاطع و دندان شکن خواهد داد.
 
در قسمت دیگری ازاین اطلاعیه آمده است: بی تردید اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی، بصیر و با اخلاص قم همیشه پیشگام امسال نیز همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، بار دیگر یاد و خاطره بهمن 57 را در دلها زنده و برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه انقلابی و ولایت مدار ثبت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdfn0x.yt0jo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما