يکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 28998
مدیر مرکز خادمین افتخاری جمکران:

تخصص و جوان گرایی رویکرد جدید جذب خادمین افتخاری است

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز خادمین افتخاری جمکران تخصص و جوان گرایی را رویکرد جدید جذب خادمین افتخاری دانست و گفت: برای نخستین بار فراخوان و ثبت نام از طریق سایت انجام شده است و 3 هزار و 500 نفر علاقه‌مند به خدمت در مسجد مقدس جمکران ثبت نام کردند.
تخصص و جوان گرایی رویکرد جدید جذب خادمین افتخاری است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، سید حسین موسوی درباره رویکرد جدید جذب خادمین مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: برای نخستین بار با برنامه‌ای کاملا منسجم اقدام به گزینش، آموزش و جذب خادمین افتخاری می‌شود تا از این پس خادمینی که وارد مسجد می‌شوند از هر لحاظ آموزش‌های لازم را دیده و مورد تأیید باشند.

مدیر مرکز خادمین افتخاری در خصوص فراخوان جذب خادمین افتخاری افزود: برای نخستین بار فراخوان و ثبت نام به این گستردگی و از طریق سایت انجام شده است که در آن بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر علاقمند به خدمت در مسجد مقدس جمکران ثبت نام کردند.

وی گفت: بیشتر ثبت نام کنندگان تحصیل کرده و دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند و قطعا افرادی جذب می‌شوند که دارای تخصص ویژه در بخش‌های مختلف باشند.

موسوی در تشریح مراحل گزینش و جذب خادمین افتخاری خاطر نشان کرد: بعد از ثبت نام در سایت، مشخصات فرد مورد بررسی قرار گرفته و سپس استعلام چهارگانه که از ویژگی‌های گزینش ادارات دولتی و معتبر است به عمل می‌آید و سپس از طریق هسته گزینش این جذب صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcfc1d0.w6dc1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما