سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : 29064
منبع : ستاد خبری نمایشگاه کتاب استان قم
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم :

دهمين نمايشگاه كتاب قم با حضور علي لاريجاني افتتاح می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:مدیرکل ارشاد استان قم از آغاز به كار دهمين نمايشگاه كتاب استان قم با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي در روز اول اسفند ماه خبر داد.
دهمين نمايشگاه كتاب قم با حضور علي لاريجاني افتتاح می‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره ارشاد استان قم، حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه پیش از ظهر امروز در نشست خبری که پیرامون نحوه برگزاری دهمین نمايشگاه کتاب استان قم در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم برگزار شد، اظهار داشت: با اینکه وضعیت پشتیبانی و وضعیت مالی دستگاه‌های دولتی نسبت به ناشران و نشر کتاب مشکل دارد اما خوشبختانه در شهر قم نیّت اهالی و اصحاب نشر و همچنین تقوای نویسندگان باعث شده است که خداوند لطف زیادی به شهر ما داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم افزود: خوشبختانه نمایشگاه کتاب حوزه دین در قم دائمی شده است و دبیرخانه آن فعالیت خوبی دارد و نمايشگاه اخير حدود ۴ میلیارد تومان گردش مالی داشته است.

 ایزدپناه با بیان اینکه استقبال خوبی از ناشران کشور در نمایشگاه کتاب قم به عمل آمده است ابراز کرد: استقبال ناشران نسبت به سال گذشته بیش از یک سوم افزایش داشته است که این رشد را برای ارتقای فرهنگ استان به فال نیک می‌گیریم.

وی ادامه داد: طبقه زیر زمین نمایشگاه به بخش کودک و نوجوان اختصاص داده شده است که برنامه‌های متنوعی نیز در این بخش برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم از نشست‌های نقد کتاب و رونمایی از آثار ارزشمند در دهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد و گفت: امیدوارم چنین برنامه‌ریزی‌های منظمی کمکی به همکاران ما در نشر کتاب باشد چرا كه ايشان حاملان انتقال فرهنگ از نویسندگان که منادیان کتاب، سنت، علوم دینی و تولید علم به مردم هستند.
 
ایزدپناه با تقدیر از شرکت تعاونی ناشران اظهار کرد: امیدوارم نمایشگاه خوب و منظمی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

وی در پایان ضمن تشکر از دکتر علی لاریجانی برای حضور در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: توجه رئيس مجلس به کتاب افتخار بزرگی برای ماست.

دهمین نمایشگاه کتاب استان قم از یکم تا هشتم اسفند ماه در مجتمع ناشران واقع در خیابان معلم برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/
https://qomnews.ir/vdcaywnu.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما