جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 29114
امام جمعه قم:

حفظ وحدت و اجتناب از تفرقه‌افکنی وظیفه امروز مسلمانان است

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: داعش دشمن شیعه و اهل سنت است و در وضعیتی که داعش جنایت می کند، حفظ وحدت و اجتناب از تفرقه افکنی ضروری است.
حفظ وحدت و اجتناب از تفرقه‌افکنی وظیفه امروز مسلمانان است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به بحث مهدویت اظهار کرد: اگر دولت های ما بخواهند که دولت کریمه در عصر غیبت باشند، باید به تذکرات ولی فقیه گوش کنند. مسئولان باید به مسائلی که مقام معظم رهبری مطرح می کنند، توجه کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به صراحت اقتصادی مقاومتی را تعریف کردند و نیازی نیست که این همه همایش برای تعریف این اقتصاد برگزار شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری دو اشکال اصلی اقتصاد ایران را نفتی بودن و دولتی بودن بیان کردند و اجرای اصل ۴۴ را راه حلی برای این مشکلات دانستند. ما اگر می خواهیم منتظر ظهور باشیم، باید وحدت خودمان را برای مبارزه با استکبار حفظ کنیم.

امام جمعه قم داعش را دشمن اهل سنت دانست و افزود: تنها صهیونیست ها از خطر داعش در امان هستند، در وضعیتی که داعش جنایت می کنند، حفظ وحدت و اجتناب از تفرقه افکنی ضروری است.

آیت الله سعیدی با اشاره به سالگرد میلاد حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب الگوی عفاف هستند و دختران ما باید از این بانو الگو بگیرند تا مورد رضایت ائمه معصومین(ع) باشند.

تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه(س) زمان سفر رئیس جمهور به قم را هفته آینده دانست و افزود: زیارت حرم حضرت معصومه(س)، دیدار با مراجع عظام تقلید، دیدار با طلاب حوزه علمیه قم و افتتاح چند طرح عمرانی از جمله برنامه های رئیس جمهور در سفر به قم است.

امام جمعه قم تصریح کرد: در طول انقلاب مرجعیت شیعه خیرخواه نظام بود و با بیان نقطه نظرات خود به مسئولان تذکرات لازم را داده اند.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcgtq9x.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما