شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : 29117
مدیرکل کمیته امداد قم:

بیش از ۵۰۰ خانواده زندانی از حمایت‌های کمیته امداد قم بهره‌مند می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد قم گفت: در زمینه حمایت از خانواده زندانیان و آزادی آن‌ها در طول سال فعالیت‌هایی گسترده‌ای انجام شده است و در حال حاضر ۵۷۴ خانواده زندانی از حمایت‌های خدماتی کمیته امداد بهره‌مند می‌شود.
بیش از ۵۰۰ خانواده زندانی از حمایت‌های کمیته امداد قم بهره‌مند می‌شوند
به گزارش قم نیوز عبداله جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، بااشاره فراهم شدن وسیله آزادی زندانیان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در قم اظهار داشت: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک نیکوکار قمی بستر آزادی ۴۰ زندانی مالی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را فراهم کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم افزود: حسین هدایتی خیر قمی با تخصیص اعتبار یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریالی خود شرایط آزادی ۴۰ زندانی با بدهی مالی بین سه تا ده میلیون تومان را، فراهم کرد تا این افراد به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی با اشاره به آزادی زندانیان تصریح کرد: این حرکت در راستای تصمیمات و اهداف کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی که از زیر مجموعه‌های ستاده دهه فجر است، عملیاتی شد و دبیری این کمیته را کمیته امداد امام خمینی (ره) بر عهده دارد.

جلالی با اشاره به شناسایی افراد واجد شرایط برای آزادی از زندان عنوان کرد: مدیرعامل ستاد دیه و مدیرکل زندان‌ها و امور تامینی همکاری بسیاری خوبی برای آزادی زندانیان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) داشتند و سعی شد در آزادی زندانیان سالمندان، زنان و جوانان در اولویت قرار بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قم گفت: در زمینه حمایت از خانواده زندانیان و آزادی آن‌ها در طول سال فعالیت‌هایی گسترده‌ای انجام می‌شود و در حال حاضر نیز ۵۷۴ خانواده زندانی از حمایت‌های خدماتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند می‌شوند.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان تحت پوشش سعی در فراهم کردن شرایط آزادی زندانیان را دارد و در این راستا نیز یکی از سه عضو هیئت امنای ستاد دیه نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

جلالی با اشاره به تلاش خیران برای حمایت از خانواده‌های زندانیان خاطرنشان کرد: امیدواریم خیران استان با حمایت‌های همیشگی خود شرایط آزادی زندانیان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را در نوروز ۹۴ فراهم کنند.

انتهای پیام/
https://qomnews.ir/vdcjave8.uqehvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما