کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم:

دستگاه‌های دولتی از ورود به تبلیغات برای سفر رئیس جمهور به قم منع شدند

روابط عمومی استانداری قم , 4 اسفند 1393 ساعت 11:11

قم نیوز: مديركل روابط عمومي استانداري قم از مشارکت آحاد مردم و نهادهای غیر دولتی برای مشارکت در تبلیغات و فضا سازی عمومی سفر قدردانی کرد و گفت: پرهیز از اسراف و تبذیر، رعایت شأن و جایگاه ویژه قم و ممنوعیت ورود دستگاه‌های دولتی به امر تبلیغات، سه محور اصلی مورد تاکید در تبلیغات سفر بود.


به گزارش قم نیوز، سید رضا طباطبایی با اشاره به شور و شوق اقشار مختلف مردم قم در آستانه چهاردهمین سفر هیات دولت به استان اظهار داشت: از نخستین لحظات رسانه‌ای شدن خبر سفر رئیس جمهور به استان قم، شور و نشاط و اشتیاق عمومی خاصی را در فضای استان شاهد هستیم.

مسؤل کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سفر از اعلام آمادگی مردم، اصناف، اتحادیه‌ها، تشکل‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی، اجتماعی، دانشجویی و... در تدارک زمینه‌های میزبانی شایسته از دولت خبر داد و افزود: اقشار مختلف مردم استان قم آماده میزبانی و استقبال گرم و پرشور از رئیس جمهور و اعضای دولت هستند.

وی با اشاره به رویکرد مردمی تبلیغات سفر دولت به قم، از مشارکت آحاد مردم و نهادهای غیر دولتی برای مشارکت در تبلیغات و فضا سازی عمومی سفر قدردانی کرد و گفت: پرهیز از اسراف و تبذیر، رعایت شأن و جایگاه ویژه قم و ممنوعیت ورود دستگاه‌های دولتی به امر تبلیغات، سه محور اصلی مورد تاکید در تبلیغات سفر بود.

انتهای پیام/132


کد مطلب: 29162

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29162/دستگاه-های-دولتی-ورود-تبلیغات-سفر-رئیس-جمهور-قم-منع-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir