دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : 29162
منبع : روابط عمومی استانداری قم
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم:

دستگاه‌های دولتی از ورود به تبلیغات برای سفر رئیس جمهور به قم منع شدند

قم نيوز : قم نیوز: مديركل روابط عمومي استانداري قم از مشارکت آحاد مردم و نهادهای غیر دولتی برای مشارکت در تبلیغات و فضا سازی عمومی سفر قدردانی کرد و گفت: پرهیز از اسراف و تبذیر، رعایت شأن و جایگاه ویژه قم و ممنوعیت ورود دستگاه‌های دولتی به امر تبلیغات، سه محور اصلی مورد تاکید در تبلیغات سفر بود.
دستگاه‌های دولتی از ورود به تبلیغات برای سفر رئیس جمهور به قم منع شدند
به گزارش قم نیوز، سید رضا طباطبایی با اشاره به شور و شوق اقشار مختلف مردم قم در آستانه چهاردهمین سفر هیات دولت به استان اظهار داشت: از نخستین لحظات رسانه‌ای شدن خبر سفر رئیس جمهور به استان قم، شور و نشاط و اشتیاق عمومی خاصی را در فضای استان شاهد هستیم.

مسؤل کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سفر از اعلام آمادگی مردم، اصناف، اتحادیه‌ها، تشکل‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی، اجتماعی، دانشجویی و... در تدارک زمینه‌های میزبانی شایسته از دولت خبر داد و افزود: اقشار مختلف مردم استان قم آماده میزبانی و استقبال گرم و پرشور از رئیس جمهور و اعضای دولت هستند.

وی با اشاره به رویکرد مردمی تبلیغات سفر دولت به قم، از مشارکت آحاد مردم و نهادهای غیر دولتی برای مشارکت در تبلیغات و فضا سازی عمومی سفر قدردانی کرد و گفت: پرهیز از اسراف و تبذیر، رعایت شأن و جایگاه ویژه قم و ممنوعیت ورود دستگاه‌های دولتی به امر تبلیغات، سه محور اصلی مورد تاکید در تبلیغات سفر بود.

انتهای پیام/132
https://qomnews.ir/vdcj8ve8.uqehmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما