سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : 29186
در مراسم افتتاح مرکز ارتباط مردمی رئیس‌جمهور مطرح شد؛

شریعتمداری: دولت قول رسیدگی به مطالبات مردم قم را می‌دهد‌

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرائی رئیس جمهور گفت: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که به مسائل و مشکلات مطرح شده رسیدگی می‌شود.
شریعتمداری: دولت قول رسیدگی به مطالبات مردم قم را می‌دهد‌
به گزارش قم نیوز، محمد شریعتمداری صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز ارتباط مردمی سفر رئیس‌جمهور به قم، با اشاره به اینکه مهم‌ترین دلیل به وجودآوردن چنین مرکزی رساندن پیام مردم به گوش رئیس جمهور، هیئت دولت و مسئولان است، اظهار داشت: تلاش ما بر برقراری ارتباط مستقیم دولت با مردم است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید براینکه دریافت مسائل و منافع کشور از منظر سیاست‌های کلی نظام، مقام معظم رهبری و بدنه جامعه از طریق این مرکز می‌تواند به دولت منتقل شود، افزود: دولت را از طریق این پیام‌ها می‌تواند به رشد و تعالی برسد.

وی با بیان اینکه طی نظرسنجی‌ها مردم قم مسئله اصلی خود را مشکل آب استان عنوان کرده‌اند، تصریح کرد: موضوع آب از نگاه مسئولان پنهان و دور نیست از همین رو در این سفر نیز رئیس جمهور به این مسئله مورد توجه ویژه دارند.

شریعتمداری اشتغال را دومین موضوع مورد توجه مردم قم برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد بیش از ۷ هزار واحد صنعتی در دولت یازدهم نشان دهنده توجه و اهتمام دولت در ایجاد اشتغال است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید براینکه یکی از کارکردهای دولت کم‌کردن بیکاری است، عنوان کرد: با تلاش‌های دولت شاهدیم که نرخ تورم از ۴۰ درصد به ۱۵ درصد کاهش یافت.

وی با تاکید براینکه سامانه ارتباط میان دولت و مردم، روش کم زحمت و پرمنفعتی است، خاطرنشان کرد: از همین رو باید از منتظر ماندن مردم در خیابان‌ها برای دادن نامه به رئیس جمهور جلوگیری شود.

شریعتمداری تصریح کرد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که به مسائل و مشکلاتی که مطرح کردند رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfvyd0.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما