چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 29210
وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از آموزشگاه بهورزی مرکز قم:

شبکه‌های بهداشتی در همه کلان‌شهر‌ها گسترش می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: وزیر بهداشت با بیان اینکه شبکه‌های بهداشتی در شهرهای زیر ۲۰ و ۵۰ هزار نفر جمعیت اجرا خواهد شد، گفت: این طرح فعلا به طور آزمایشی در شهر مقدس قم آغاز شده و به تدریج به همه کلان‌شهر‌ها تسری پیدا می‌کند.
شبکه‌های بهداشتی در همه کلان‌شهر‌ها گسترش می‌یابد
به گزارش قم نیوز، سیدحسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز همزمان با چهاردهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان قم در حاشیه بازدید از آموزشگاه بهورزی مرکز قم اظهار داشت: امیدواریم شبکه‌های بهداشتی در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر و به تدریج به کلان شهر‌ها در دولت یازدهم تسری یابد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر این شبکه‌ها نباشند نمی‌توانیم سیمای بیماری‌ها در کشور را بطور دقیق ترسیم کنیم چرا که تمرکز بر برنامه‌های پیشگیری از این بیماری‌ها منوط به داشتن اطلاعات دقیق از ثبت آنهاست.

وزیر بهداشت افزود: شبکه‌های بهداشتی که کاردان‌ها و کار‌شناسان علوم پزشکی در این پایگاه‌ها مستقر می‌شوند، جمعیت تعریف شده‌ای را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می‌دهند.

هاشمی خاطرنشان کرد: این طرح که در شهرهای زیر ۲۰ و ۵۰ هزار نفر جمعیت اجرا خواهد شد و فعلا به طور آزمایشی در شهر مقدس قم آغاز شده و به تدریج به همه کلان شهر‌ها تسری پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzx0x.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما