شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 29361
منبع : روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم
استاندار قم:

پارک جنگلی ثامن الائمه(ع) سبب احیای سطح وسیعی از اراضی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم طراحی و احداث پارک جنگلی ثامن‌الائمه(ع) را براساس مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قم عنوان کرد و گفت: همه بزرگان کشور در احداث این پارک مشارکت کردند و امیدواریم سبب احیای اراضی بسیار وسیع و مفیدی برای کشور و استان قم شود.
پارک جنگلی ثامن الائمه(ع) سبب احیای سطح وسیعی از اراضی می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی منش در حاشیه آغاز فاز نخست درختکاری پارک جنگلی ثامن الائمه(ع) و غرس یک اصله نهال اظهار داشت: این پارک جنگلی بر اساس بودجه سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۹ طراحی شد.

وی افزود: امروز فاز نخست پارک ثامن‌الائمه(ع) درختکاری می‌شود و این پارک از مصادیق باقیات الصالحات محسوب شده و امیدواریم برکات زیادی برای شهر قم و کشور داشته باشد.

استاندار قم گفت: احداث پارک جنگلی ثامن الائمه(ع) اقدامی ملی محسوب می‌شود و همه بزرگان کشور در احداث این پارک مشارکت کردند و امیدواریم سبب احیای اراضی بسیار وسیع و مفیدی برای کشور و استان قم شود.

صالحی‌منش در خصوص تامین اعتباری مالی این پروژه از سوی استانداری قم تاکید کرد: آنچه ما متعهد شده باشیم قطعا تامین خواهیم کرد.

وی همچنین سیستم آبیاری قطره‌ای مورد استفاده در پارک جنگلی ثامن الائمه(ع) را سرآغازی برای اصلاح امر آبیاری کشاورزی در قم عنوان و اظهار کرد: جهاد کشاورزی به خوبی در حال تغییر الگوی کشت زمین‌های زراعی و تبدیل آن‌ها به باغات است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: همچنین این نهاد اهتمام دارد باغاتی را که آبیاری غرقابی دارد تبدیل به سیستم آبیاری قطره‌ای کند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdca6enu.49noi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما