چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 29401
استاندار قم:

احیاء و ارتقاء آموزش و پرورش در زمینه علمی امری لازم است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: تفاهم نامه مشترک میان وزارت کشور و آموزش و پرورش نشان دهنده این است که احیاء و ارتقاء آموزش و پرورش در زمینه‌های علمی امری لازم است.
احیاء و ارتقاء آموزش و پرورش در زمینه علمی امری لازم است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن امام رضا (ع) استانداری برگزار شد با تشکر از آموزش و پرورش به دلیل انجام وظایف خود به بهترین نحو در رابطه با سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: اسکان مسافران و زائران در ایام تعطیلات نوروزی موضوع مهمی است که آموزش و پرورش عهده دار آن است.

استاندار قم افزود: در اختیار گذاشتن حیاط مدارس به عنوان پارکینگ برای زائران در سال گذشته سبب کم شدن بار ترافیکی گردید و حتی مساجد از اذان صبح تا ۲ ساعت بعد از نماز عشاء به روی مسافران باز بود.

صالحی منش با اشاره به همکاری استانداری و ارگان‌های مرتبط با آموزش و پرورش تأکید کرد: همه این ارگان‌ها موظف هستند تا بستر خوبی برای سفرهای نوروزی مردم فراهم شود.

وی با اشاره به تفاهم نامه مشترک فی ما بین وزارت کشور و آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تفاهم نامه مقدمه‌ای به منظور تسهیل و روان شدن کار آموزش و پرورش است.

استاندار قم با تأکید بر احیاء و ارتقاء آموزش وپرورش در زمینه‌های علمی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه و تشکیل کمیته‌های مرتبط با آن بدان معناست که از هر جهت باید ارتقاء کیفی داشته باشیم.

صالحی منش بودجه سال جاری کشور را انبساطی دانست و گفت: مشکلات مالی وجود دارد اما با توکل بر خدا و صرفه جویی می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

وی افزود: باید اراده و تصمیم بر این باشد که با اتحاد و برادری و اخلاص کار‌ها را پیش ببریم و همه دستگاه‌های اجرایی در امر اجرا باید تلاش نمایند و باید کمیته‌ها نیز در این زمینه تشکیل شود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfyjd0.w6d1xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما