چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۸
کد مطلب : 29404
منبع : روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم:

امضاء فروشی در قم نداریم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با بیان اینکه در قم چیزی به اسم امضاء فروشی مطرح نبوده است گفت: مجموعه اقدامات صورت گرفته موجب شده تا مهندسان در قم رضایت بیشتری در مقایسه با سایر استان‌ها داشته باشند.
امضاء فروشی در قم نداریم
به گزارش قم نبوز، سعید خان‌احمدلو در جمع اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اظهار داشت: نظام مهندسی قم در سال ۷۵ شکل گرفت که قبل از آن در قم کانون مهندسان وجود داشت و تجربیاتی که در همین کانون حاصل شده بود، موجب شد تا با تشکیل نظام مهندسی، استان قم از جمله استان‌هایی باشد که اقدامات و فعالیت‌های هماهنگ‌تری را نسبت به سایر استان‌های دیگر داشته باشد.

وی افزود: عمده فعالیت‌هایی که هیئت مدیره در سال‌های اخیر به‌دنبال آن بوده تحقق و رعایت عدالت نسبی بین اعضا بوده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم بیان کرد: آیین نامه و قانون موجود نمی‌تواند برای همه کشور جامع و قابل اجرا باشد و ممکن است برخی از استا‌ن‌ها شیوه‌های بومی تعریف کنند که در نهایت موجب رضایت بیشتر ارباب رجوع و همچنین مهندسان عضو سازمان خواهد شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با بیان اینکه در قم چیزی به اسم امضاء فروشی از ابتدا تا کنون مطرح نبوده است افزود: مجموعه اقدامات صورت گرفته موجب شده تا مهندسان در قم رضایت نسبی بیشتری در مقایسه با سایر استان‌ها داشته باشند که این امر موجب شده تا درخواست‌های انتقالی از استان‌های دیگر به قم بیش از حد معمول باشد.

احمدلو گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد مهندسان عضو سازمان غیربومی هستند و روند درخواست‌های انتقالی به قم به گونه‌ای است که اگر این روند ادامه یابد قادر به کنترل نخواهیم بود و در آینده نیز شرایط به گونه‌ای خواهد شد که همین مهندسانی که انتقالی گرفته‌اند تمایلی به ماندن نخواهند داشت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci55ar.t1a3u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما