پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 2943
قاسمی ورجانی:

برخی مسئولان قم به شورای روستا اهمیت نمی‌دهند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: برخی از مسئولان ادارات استان برای شوراهای شهرهای کوچک و روستاهای استان اهمیتی قائل نیستند.
برخی مسئولان قم به شورای روستا اهمیت نمی‌دهند
به گزارش قم نیوز، علی قاسمی ورجانی اظهار داشت: برخورد برخی از مسئولان استان با شوراهای شهرهای کوچک و روستا‌ها طلبکارانه است و توقع دارند هر موضوعی را که مسئولین مطرح می‌کنند، شورا‌ها بدون کمی و کاستی بپذیرند.

وی افزود: این برخورد برخی مسئولان با شورا‌ها باعث شده است که شوراهای شهرهای کوچک و روستاهای استان جایگاه واقعی خود را از دست بدهند و نتوانند به عنوان نمایندگان مردم از حقوق آنان دفاع کنند.

عضو شورای عالی استان‌ها در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهرهای کوچک و روستاهای استان باید به صورت کامل به اختیارات خود واقف باشند، افزود: اگر اعضای شورای شهرهای کوچک و روستاهای استان به اختیارات خود واقف باشند، مسئولین نمی‌توانند خواسته‌های خود را به آنان تحمیل کنند و اعضای شورا‌ها نیز می‌توانند از حقوق موکلین خود دفاع نمایند.

قاسمی ورجانی بیان کرد: به برخی از مسئولین استان که برای شوراهای شهرهای کوچک و روستاهای استان اهمیت قائل نیستند، توصیه می‌کنیم تا نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشند زیرا این مسئولان نیز خدمتگزاران مردم هستند و اگر بخواهند حقوق آنان را نادیده بگیرند، در درگاه خداوند متعال مسئول هستند و بایستی پاسخگوی این حرکت خود باشند.

وی بیان داشت: به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مستضعفین صاحبان اصلی این نظام هستند و بر این اساس وظیفه مسئولین نیز حمایت از این افراد است و باید در تصمیم گیری‌های خود به روستائیان و قشر ضعیف جامعه اهمیت بیشتری بدهند.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: در پایان از نماینده عالی دولت در استان قم انتظار داریم تا برابر قانون تصمیمی اتخاذ نماید تا مسئولان ادارات استان در تصمیم گیری‌هایی که مرتبط با شهرهای کوچک و روستا‌ها می‌باشد، موظف به تامین نظر شورا‌ها باشند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.xe8fuqehtsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما