پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 2950
به منظور توجیه بودجه و اعتبارات؛

نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم به منظور توجیه بودجه و اعتبارات سال 90 و پاسخگویی به سئوالات مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.
نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مسئول محتوایی نشست مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران بعد از ظهر امروز در حاشیه سلسله نشست‌های حوزه‌های علمیه خواهران با مدیران استانی حوزه‌های علمیه خواهران که در اردوگاه فاطمه الزهرا برگزار شد، با اشاره به اهداف این نشست اظهار کرد: این نشست به منظور توجیه بودجه و اعتبارات سال ۹۰ و سازماندهی نفرات مدیریت‌های استانی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام نواب حسنی با بیان اینکه دفتر برنامه‌ریزی و نظارت و معاونت اداری و مالی مرکز متکفل توجیه مدیران استانی است، گفت: این نشست از ۳۰ آذر به مدت دو روز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: معاونت آموزش، فرهنگی، پژوهش اکنون در حال رایزنی و تصمیم‌گیری است تا نشست‌های فصلی را در استان‌های دیگر برگزار کند.

وی بیان کرد: این نشست‌ها به صورت فصلی به منظور آشنایی و توجیه مدیران استانی نسبت به برنامه‌های مصوب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود و به سئوالات مدیران از سوی معاونت‌های مرکز پاسخ داده می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.mnit23nwvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما