يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : 29514
رئیس مرکز بهداشت قم:

بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی توسط بازرسان مرکز بهداشت قم انجام شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز بهداشت استان قم گفت: در روز ۲۹ اسفند سال ۹۳ گروه‌های کشیک بسیج سلامت ۱۱۴ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام داده‌اند، در این بازدیدها ۸۶ محل بین راهی و ۲۱ مورد از اماکن عمومی نیز بازرسی شده است.
بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی توسط بازرسان مرکز بهداشت قم انجام شد
به گزارش قم نیوز، مرتضی آقاحسنی ا اشاره به اینکه بازرسی‌هایی از مراکز مختلف در ایام نوروز توسط تیم‌های بهداشت محیط صورت می‌گیرد اظهار داشت: در این بازرسی‌ها ۱۸۳ کیلوگرم ماده غذایی توقیف و ۵۶ کیلوگرم ماده غذایی معدوم شده است.

رئیس مرکز بهداشت قم با اشاره به اینکه گروه‌های ناظر بهداشت محیط با نام گروه های کشیک بسیج سلامت نوروزی از مراکز مختلف بازدید دارند افزود: این بازدیدها به صورت روزانه انجام می‌شود که در این بازدیدها تاکنون پنج مورد پرونده تخلف برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت معدن و تجارت ارجاع شده‌اند.

وی با بیان اینکه در روز ۲۹ اسفند سال ۹۳ گروه‌های کشیک بسیج سلامت ۱۱۴ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام داده‌اند عنوان کرد: در این بازدیدها ۸۶ محل بین راهی و ۲۱ مورد از اماکن عمومی را بازرسی کردند.

آقاحسنی گفت: پس از بازرسی‌های صورت گرفته ۷ مورد پرونده مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهر و ۵ مورد نیز از اماکن بین راهی متخلف شناخته شده و با آن‌ها برخورد صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdcaymnu.49no615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما