دوشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 29522
منبع : ستاد خبري ستاد تسهيلات زائران استان قم
نماینده قم در مجلس:

شهر قم نیازمند ایجاد کمپینگ در 4 نقطه ورودی است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در 4 نقطه ورودی شهر قم کمپینگ‌هایی برای رفاه حال زائران ایجاد شود.
شهر قم نیازمند ایجاد کمپینگ در 4 نقطه ورودی است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائران استان قم افزود: با توجه به ورود ۲۰ میلیون مسافر در طول سال به استان قم، دولت باید توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشد تا زیرساخت‌های اقامتی قم از نظر کمی و کیفی ارتقا یابد.

وی اضافه کرد: از دولت می‌خواهیم با توجه به جایگاه ویژه استان قم و حجم ورود مسافر به این استان، امکانات و تسهیلات ویژه‌ای برای قم در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم بودجه شاخص‌های زائرپذیری قم را افزایش دهیم که در سال جاری قطعا آثار آن را در سطح استان خواهیم دید.

امیرآبادی با اشاره به تلاش در راستای شیرین کردن آب قم ابراز کرد: امیدواریم وضعیت آب قم در پایان اردیبهشت امسال به شرایط قابل قبولی برسد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت، ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: مجلس شورای اسلامی باید هم از دولت حمایت کرده و هم نظارت کند و در نظارت‌ها باید مراقبت کنیم آنچه رضایت خداوند است، انجام شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری مجلس شورای اسلامی در راستای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، کمک خواهد کرد تا دولت در خدمتگزاری به مردم موفق باشد.

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال خدمت به ملت است گفت: ان شاءالله که بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم و این همدلی و همزبانی موجب خواهد شد مشکلات را بهتر مدیریت کنیم و بتوانیم در برابر دشمنان بایستیم و ملت بزرگ ایران نیز در برابر بدخواهان پیروز شود.

وی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در حرم مطهر امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: معتقدم با سخنان رهبری در حرم ثامن الائمه(ع) تصویر جدیدی پیش روی دولت و مجلس قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم از بیانات ایشان به نحو احسن استفاده کنیم.

امیرآبادی ابراز کرد: امیدواریم با بهره مندی مطلوب از سخنان جامع و کامل رهبر معظم انقلاب، با همدلی و همزبانی دولت و ملت، قله‌ها را فتح کنیم.
 
انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcj8ie8.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما