چهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : 29555
منبع : کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات اموز زائرین
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم خبر داد

بازدید ۳۵ هزار و ۵۰۰ نفر از اماکن تاریخی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: از ۲۷ اسفندماه گذشته تا امروز، ۳۵ هزار و ۵۳۷ نفر از اماکن تاریخی این استان بازدید کرده‌اند.
بازدید ۳۵ هزار و ۵۰۰ نفر از اماکن تاریخی قم
به گزارش قم نیوز، عیسی رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: آثار تاریخی از جمله گنجینه آثار مراجع، بیت امام خمینی(ره)، خانه زند، مقابر گنبد سبز، خانه ملاصدرا و کاروانسراها بیشترین بازدید را از سوی مسافران در استان قم داشته‌اند.

وی افزود: از میان اماکن تاریخی، بازدید از خانه زند نیازمند تهیه بلیط است و اگر بازدید در قالب تور باشد، رایگان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم تعداد آثار تاریخی ثبت شده در استان قم را ۳۲۰ اثر عنوان کرد و افزود: بروشور با محتوای معرفی استان قم و نقشه این شهر در میان مسافران توزیع می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی تور قم گردی گفت: این تور با همکاری شهرداری و دانشگاه علمی - کاربردی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سطح استان راه اندازی شده است تا مسافران را با جاذبه‌های گردشگری قم آشنا کند.

رضایی با بیان اینکه نحوه حضور در این تور گردشگری به روش‌های مختلفی میان مسافران اطلاع رسانی می‌شود ادامه داد: هر روز ساعت ۹ صبح چهار اتوبوس از میدان شهرداری حرکت می‌کنند و تا ساعت ۱۹ عصر، اماکن تاریخی مهم و شاخص را به علاقمندان معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfttd0.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما