شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 29579
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم مطرح کرد

ممنوعیت نصب چادر در پارکینگ زائر

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم گفت: با توجه به شرایط جوی هوا برخی از مسافران اقدام به نصب چادر در پارکینگ‌ها می‌کردند که با توجه به مشکلاتی که ممکن است به دنبال داشته باشد از نصب چادر جلوگیری شد.
ممنوعیت نصب چادر در پارکینگ زائر
به گزارش قم نیوز، حسین شعبان‌زاده با اشاره به آمار ورودی‌ها و خروجی‌های پارکینگ‌های شهر قم اظهار داشت: در روز دوم فروردین هشت هزار و ۷۹ خودرو وارد پارکینگ‌ها شده و هفت هزار و ۹۴۹ خودرو نیز از پارکینگ‌ها خارج شده است.

وی افزود: در روز سوم فروردین هشت هزار و ۷۰۵ خودرو وارد پارکینگ‌ها شده و هشت هزار و ۳۱۳ خودرو نیز از پارکینگ‌ها خارج شده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم با اشاره به آمار ورودی‌ها و خروجی‌های خودرو از پارکینگ‌ها در روزهای چهارم و پنجم فروردین گفت: در روز چهارم هشت هزار و ۷۴۶ خودرو وارد و ۹ هزار و ۴۳۳ خودرو از پارکینگ‌ها خارج شده و در روز پنجم فروردین نیز ۹ هزار و ۲۳۸ خودرو وارد و ۹ هزار و ۱۲۸ خودرو نیز از پارکینگ‌ها خارج شده است.

شعبان‌زاده تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی هوا از نصب چادر در رودخانه قمرود جلوگیری شده بود که برخی از مسافران اقدام به نصب چادر در پارکینگ‌ها می‌کردند که با توجه به نصب بنرهای مختلف در پارکینگ‌ها از نصب چادر جلوگیری شده است.

وی با اشاره به اینکه عدم اجازه نصب چادر در پارکینگ‌ها و رودخانه قمرود شاهد کاهش مدت اقامت مسافران و زائران شده است گفت: وجود برخی محدودیت‌ها در ورودی‌ها و خروجی‌های پارکینگ‌ها به دلیل تسریع ورود و خروج خودروها صورت می‌گیرد.

سرپرست سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قم خاطر نشان کرد: در حال حاضر مدت اقامت مسافران و زائران در شهر قم به طور متوسط سه ساعت است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb9sb5.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما