يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 29593
متخصص بین المللی پوست در شهرک معارفی بهشت بانو بیان کرد:

کار خلاقانه و زیبای بخش خردسال نمایشگاه ستودنی است

قم نيوز : قم نیوز: متخصص بین المللی پوست در شهرک معارفی بهشت بانو با تاکید بر اهمیت فعالیت برای کودکان، گفت: کار خلاقانه و زیبای بخش خردسال نمایشگاه ستودنی است.
کار خلاقانه و زیبای بخش خردسال نمایشگاه ستودنی است
به گزارش قم نیوز، دکتر سید ناصر عمادی متخصص بین المللی پوست و پزشک مشهور بدون مرز ایرانی، در بازدید از بخش خردسالان نمایشگاه شهرک معارفی بهشت بانو، با تمجید از زحمات زیبا و جذاب دست اندرکاران این بخش، فعالیت های خالصانه این گروه را مصداق بارزی از ایثار دانست و گفت: به نظر من این کارهای زیبا، با کارهایی که ما به عنوان پزشک در شرایط سخت در کشورهای آفریقایی برای نجات جان مردم و کودکان انجام می دهیم برابری می کند.
وی در ادامه افزود: من سعی می کنم در هر کشوری که وارد می شوم، با خلاقیت و نوآوری، فعالیت های درمانی و آموزشی خود را پیگیری کنم.
وی خاطرنشان کرد: در آنجا هم همین خلاقیت است که جان کودکان و اولیای آنها را در بحث آموزشهای بهداشتی و پزشکی حفظ می کند.
متخصص بین المللی پوست در شهرک معارفی بهشت بانو تاکید کرد: در این نمایشگاه هم شما به واسطه خلاقیت های جذاب و زیبا، اندیشه های والای اسلام و خدامدارانه را به کودکان منتقل می کنید.
عمادی با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی در زمینه کودکان، تصریح کرد: این کار به نوبه خود، فعالیت بزرگی است.
دکتر عمادی همچنین خلاقیت و محتوای منحصر به فرد را از ویژگی های شهرک معارفی بهشت بانو دانست و از خدمات محصولات حرم و خادمان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این ایام قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب
https://qomnews.ir/vdchxmni.23nwwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما