جمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : 29663
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست شهرداری قم مطرح کرد

عزم جدی شهرداری برای جبران عقب ماندگی‌های قم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست شهرداری قم گفت: مجموعه مدیریت شهری قم در سال جاری هم قسم شده‌اند که با توکل و تلاش مستمر، بتوانند عقب‌‌ماندگی‌های این شهر را جبران کنند.
عزم جدی شهرداری برای جبران عقب ماندگی‌های قم
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه اظهار داشت: توفیق خدمت‌ به مجاورین و زائرین کریمه اهل بیت(س) افتخاری بزرگ و منتی است که خداوند بر سر ما گذاشته است و امیدواریم بتوانیم از این فرصت به نحو مطلوب بهره ببریم.

وی افزود: در نوروز امسال با توجه به تقارن ایام عید با فاطمیه و نیز جایگاه قم، میزبان خیل عظیمی از زائران و مسافران بودیم؛ در سال جاری با تدابیری که در زمینه‌های مختلف اندیشیده شده بود، افتخار یافتیم باز هم به خوبی، میزبان میلیون‌ها مسافر باشیم.

سرپرست شهرداری قم با بیان اینکه بر اساس آمار و اطلاعات موجود، امسال شاهد افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی ورود مسافران به قم بودیم گفت: همچنین میزان اقامت مسافران در قم هم بیشتر شده است؛ با تمهیداتی که در بخش‌های مختلف شهرداری با به‌کارگیری ۳ هزار نفر از پرسنل عملیاتی و ۲۷۰ دستگاه ماشین‌آلات مکانیزه اندیشیده شد، طبق نظرسنجی‌ها، قم شهری تمیز و نظیف در نوروز امسال معرفی شده است.

این مسئول افزود: سعی شد شأنیت ایام فاطمیه در نوروز امسال کاملا حفظ شده و جایگاه واقعی شهر قم که ام القرای جهان تشیع است محترم شمرده شود، رضایت مراجع عظام تقلید نیز مطابق آنچه از دفاتر ایشان اعلام شده جلب شده است.

متین‌فر با اشاره به تجهیز بوستان‌های مختلف در قم به منظور اسکان موقت زائران در نوروز امسال مطرح کرد: ۲۰ بوستان در این زمینه تجهیز شدند و نماز جماعت نیز هر روز در آنها اقامه می‌شود.

سرپرست شهرداری قم تصریح کرد: در همه ابعاد خدمات شهری، اقدامات خوبی در نوروز امسال صورت گرفته است.

وی به شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» که توسط رهبر معظم انقلاب برای سال جاری انتخاب شده اشاره کرد و گفت: در مجموعه مدیریت شهری قم نیز بر آن هستیم که همدل و همزبان برای خدمت به مجاورین و زائرین کریمه اهل بیت(س) تلاش کنند.

متین‌فر افزود: اعتقاد ما این است که اگر بتوانیم همدلی و همزبانی بیشتری را میان دولت و ملت به وجود آوریم بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها و مشکلاتی که با آنها مواجه هستیم با تلاش و توکل به خداوند برطرف خواهند شد.

سرپرست شهرداری قم بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری قم در سال جاری هم قسم شده‌اند که با توکل و تلاش مستمر، بتوانند عقب‌‌ماندگی‌های شهر را جبران کنند و در این راه از نصایح علما و مراجع تقلید بهره خواهند برد.

وی با بیان اینکه صداقت و شفافیت در همه امور، یکی از دستور کارهای شهرداری قم در سال جاری خواهد بود گفت: امیدواریم به این طریق بتوانیم رضایت خداوند، مراجع عظام تقلید و همه مردم شهر قم را کسب کنیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcfmvd0.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما