يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب : 29697
معاون استاندار قم:

آمار سرقت در استان قم ۲۱ درصد کاهش یافته است

قم نيوز : قم نیوز: معاون استاندار قم گفت: در سال گذشته جمع آوری معتادان پر خطر از سطح شهر و تحویل به کمپ‌های ترک اعتیاد را داشته‌ایم که سبب شد سرقت در قم به میزان ۲۱ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یابد.
آمار سرقت در استان قم ۲۱ درصد کاهش یافته است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام غلامرضا بنایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه برای پیشرفت در اهداف باید در داخل کشور اتحاد بیشتری داشته باشیم، اظهار داشت: همدلی و همزبانی مترادف با صداقت و یکپارچگی است و نقطه مقابل آن تهمت و نفاق است.

وی با بیان اینکه باید از مصادیق منکر مانند تهمت و افترا دوری کنیم، افزود: اگر به دنبال تحقق شعار سال هستیم باید با همدلی به انجام امور در کشور بپردازیم.

بنایی با اشاره به اینکه همدلی وهمزبانی برای ما سرمایه اجتماعی را به همراه می‌آورد، افزود: سرمایه اجتماعی چیزی است که سبب ایجاد حرکت و پویایی در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به برنامه‌هایی که در سال گذشته در استان قم برگزار شده است، گفت: برگزاری کنگره ضد تکفیری‌ها و سفر رئیس جمهور به قم از برنامه‌هایی بود که با موفقیت همراه شد.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های اجتماعی استانداری قم در سال گذشته عنوان کرد: در سال گذشته جمع آوری معتادان پر خطر از سطح شهر و تحویل به کمپ‌های ترک اعتیاد را داشته‌ایم که سبب شد سرقت در قم به میزان ۲۱ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یابد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccmeqi.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما