کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد شهید استان قم:

همایش تکریم از مادران و همسران شهدای استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 17 فروردين 1394 ساعت 13:17

قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم از برگزاری همایش تکریم مادران و همسران شهدای استان قم با حضور مسئولان در روز پنجشنبه در مجتمع امام خمینی (ره) خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدجواد هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تکریم مادران شهدا اظهار داشت: در روز پنجشنبه همایشی در راستای تکریم مقام همسران و مادران شهدا و جانبازان با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مادران و همسران شهدا و جانبازان باید مورد تکریم و احترام جامعه قرار بگیرند و از همین رو باید در جامعه ایرانی به مادران و همسران شهدا و جانبازان ارج بدهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم با اشاره به انتخاب سبک زندگی در جامعه ایرانی گفت: در جامعه ایرانی مناسب است که سبک و سیره زندگی شهدا و جانبازان را برای زندگی انتخاب کنیم.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر در جامعه قم دو هزار و ۲۶۷ مادر شهید و یک هزار و ۴۴۱ همسر شهید در استان وجود دارد که در مجموع بیش از ۱۰ هزار همسر و مادر شهید در استان وجود دارد.

وی با اشاره به شمار خانواده‌های شهدا گفت: با توجه به آمارها در بین خانواده شهدا ۲۴ خانواده دارای سه شهید و ۲۲۴ خانواده دارای دو شهید در استان قم وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا و جانبازان تقدیر و تجلیل خواهد شد و از سوی دیگر بسته‌های فرهنگی نیز به این خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه شهدا تنها برای ترویج تشیع و فرمانبرداری از رهبری و ولایت فقیه در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند گفت: اکثر شهدا با مردم در ارتباط بودند و از حال مردم جویا می‌شدند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 29704

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/29704/همایش-تکریم-مادران-همسران-شهدای-استان-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir