دوشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 29704
مدیرکل بنیاد شهید استان قم:

همایش تکریم از مادران و همسران شهدای استان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم از برگزاری همایش تکریم مادران و همسران شهدای استان قم با حضور مسئولان در روز پنجشنبه در مجتمع امام خمینی (ره) خبر داد.
همایش تکریم از مادران و همسران شهدای استان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، سیدجواد هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تکریم مادران شهدا اظهار داشت: در روز پنجشنبه همایشی در راستای تکریم مقام همسران و مادران شهدا و جانبازان با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مادران و همسران شهدا و جانبازان باید مورد تکریم و احترام جامعه قرار بگیرند و از همین رو باید در جامعه ایرانی به مادران و همسران شهدا و جانبازان ارج بدهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم با اشاره به انتخاب سبک زندگی در جامعه ایرانی گفت: در جامعه ایرانی مناسب است که سبک و سیره زندگی شهدا و جانبازان را برای زندگی انتخاب کنیم.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر در جامعه قم دو هزار و ۲۶۷ مادر شهید و یک هزار و ۴۴۱ همسر شهید در استان وجود دارد که در مجموع بیش از ۱۰ هزار همسر و مادر شهید در استان وجود دارد.

وی با اشاره به شمار خانواده‌های شهدا گفت: با توجه به آمارها در بین خانواده شهدا ۲۴ خانواده دارای سه شهید و ۲۲۴ خانواده دارای دو شهید در استان قم وجود دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: در همایش تکریم از مادران و همسران شهدا و جانبازان تقدیر و تجلیل خواهد شد و از سوی دیگر بسته‌های فرهنگی نیز به این خانواده‌ها اهدا خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه شهدا تنها برای ترویج تشیع و فرمانبرداری از رهبری و ولایت فقیه در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کردند گفت: اکثر شهدا با مردم در ارتباط بودند و از حال مردم جویا می‌شدند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcbazb5.rhb9gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما